היהדות הנאמנה תישאר לנצח | הצהרה

הרב ישראל אייכלר במאמר חריף אודות הרפורמיים והגורמים הפוליטיים המבקשים לתת להם מעמד רשמי במוסדות הדת בישראל.

בשנת תרפ"א כאשר הוקמה הרבנות הראשית, היהדות החרדית בירושלים, הכריזה יום צום ותענית על הגזירה, שוועד הצירים הציוני קיבל שלטון על עם ישראל, והקים את הרבנות הראשית, כדי לקעקע את יסודות ההלכה ואת מעמד הרבנים מדורי דורות.

במשך דורות רבים המזימה שלהם לא הצליחה. היהדות החרדית שמרה על עצמאותה וגם לרבנות נבחרו רבנים ודיינים חשובים.

איכשהו חשבו שהרבנות הראשית מגינה על ההלכה, אם לא למעננו שיש לנו בתי דין חרדיים, זה טוב למען המוני בית ישראל שאינם בדיוק דתיים. כלפיהם יש לה תפקיד כלשהו. בבתי-הדין הרבניים היו פוסקי הלכה גדולים, כמו מרן הרב עובדיה יוסף, מרן הרב אלישיב זצ״ל ועוד כהנה וכהנה.

היום הזה, כאשר אנו רואים את הממשלה הזאת, בשיתוף הבית היהודי מעבירה חוק אחר חוק שמטרתו היא אחת: לבולל את עם ישראל בקרב אומות העולם ולהפוך גויים ליהודים ויהודים לגויים, אז אני אומר: צדקו אלה שעשו יום צום ותענית כאשר הקימו את הרבנות הראשית בשנת תרפ"א 1921.

החוק שמטרתו להקל על זיוף גיור, מוכיח שהציונות הדתית שהייתה צריכה להיות גשר בין החילונים לחרדים, בין החילונים להלכה היהודית, בין החילונים לתורת ישראל, הפכה לגשר להתבוללות. הבית היהודי הזה הופך לגשר חד צדדי להתבוללות.

זו סכנה שצריכה להפחיד כל אזרח בישראל שאיננו דווקא חרדי. הציבור החרדי יש לו את הקהילות שלו ויהיה לו את ספרי היוחסין שלו, והוא לא מאמין גם לגיורים המזויפים של היום.

למה רוצים שכל רב יוכל לגייר? האם אתם חושבים שבתי-הדין הרבניים האלה שהקים שרון במשרדו, שבתי-הדין האלה לגיור, כן מקיימים גיור אמת? הם הרי מגיירים אנשים שמעולם לא חשבו לקבל על עצמם עול תורה ומצוות.

אנו יושבים כאן כדי להילחם נגד הרפורמים שרוצים לעקור את תורת ישראל. הם מקעקעים את עם ישראל. עכשיו הציונות הדתית פועלת בשירות המתבוללים.

הדת הרפורמית זה פשוט שקר, זה לא דת. לא צריך לפגוע בדת המוסלמית והנוצרית, שהן דתות שמאמינות במשהו. הרפורמים מאמינים באלוהים אחרים, שכל אחד יוצר לעצמו, כמו תרח אבי אברהם ואבי נחור, שעשה לו אלילים. רפורמי מה הוא אומר? אני קובע את האלוהים שלי כרצוני. אני קובע מה אני רוצה ממנו ואני קובע מה ההלכה שהוא דורש ממני. ממש עובדי אלילי בשר ודם.

הם באו והשתלטו על העם. אותו עם ישראל המסכן שלא יודע ולא חונך על ברכי היהדות החרדית, ההשקפה התורנית. גם הוא רוצה חתונה יהודית. הוא רוצה לשמור על יהדותו ועל יהדות ילדיו. בהם אתם פוגעים, בזה שאתם עושים גרים מזויפים.

ייאמר ברורות: אדם שלא קיבל עליו עול תורה ומצוות ולא נולד לאם יהודייה איננו יהודי. מדינה צריכה לכבד את הגויים שחיים פה, את המוסלמים, את כל הגויים שבאו מכל העולם. צריך לכבד אותם בהיותם גויים. אבל לא להגיד להם שהם יהודים ולא לרמות אותם. ודאי שלא לרמות את המוני בית ישראל.

נצח ישראל לא ישקר. אתם תיעלמו והיהדות הנאמנה תישאר לנצח.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מילים כדורבנות
באמת צריך לשבור את שיני הרשעים שלא יעזו לפעור פיהם נגד תורתנו הקדושה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו