בדרך לבחירות: פעילי דגל התורה בבית שמש התכנסו

פעילי דגל התורה בבית שמש התכנסו לאספת הבחירות הראשונה, לאחר החלטת בג"ץ על ביטול הבחירות בבית שמש | הח"כים דיברו, חברי המועצה עודדו והמריצו וראש העיר הודה בחום.

יוצאים למערכה על בית שמש: הפעילות הקדחתנית לקראת הבחירות בבית שמש, שיקבעו את צביון העיר, צוברת תאוצה מיום ליום.

קרא עוד:

[postim]

אמש התכנסו עשרות פעילי 'דגל התורה' לכנס פתיחת המטות בעיר, בהשתתפות חברי הכנסת של 'דגל התורה' הרב משה גפני הרב אורי מקלב והרב יעקב אשר, בנוסף השתתפו בכינוס מנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה הרב מנחם שפירא והרב יצחק רייך ראש המועצה רכסים יחד עם חברי מועצת עיריית בית שמש מטעם סיעת "חן" – דגל התורה, הרב שמואל גרינברג הרב משה מונטג והרב ישראל סילברסטין.

הפעילים הנלהבים מתגייסים למשימה החשובה והגורלית הניצבת לפניהם, להמשיך את פיתוחה של העיר בית שמש, ושמירת צביונה, באמצעות חיזוק הנציגות החרדית שתתמוך בכל מוסדות התורה והחינוך בעיר, ובאמצעות בחירתו מחדש של הרב משה אבוטבול לראשות העירייה.

הבחירות, נועדות להתקיים אי"ה ביום שלישי ט' באדר ב', כך על פי התאריך שקבע שר הפנים בהמשך לפסיקת בית המשפט העליון. הבחירות הפעם מסמלות יותר מכל את המערכה משום ש"הרבה גופי תורה תלויים בה".

לפי ספר הבוחרים המעודכן יהיו 50.000 בעלי זכות בחירה בבית שמש הזכאים לממש את זכותם לבחירת ראש העירייה ולבחירת מועצת העירייה.

ב'דגל התורה' לא נחים לרגע מאז ההחלטה השרירותית של בית המשפט, על ביטול הבחירות שנערכו בי"ח בחשוון, והוראה כאמור, על בחירות חוזרות.

בשבוע שעבר התקיימה ישיבת פעילים ראשונה, הנהלת המטה החלה בהתארגנות. חברי הכנסת של דגל התורה קיימו פגישה עם הנציגים המקומיים בדרכי הפעילות והאופי שתישא. כאמור השבוע נפתחו המטות בפועל ואמש כונסו כלל פעילי 'דגל התורה' לכינוס לקראת פתיחתה הרשמית של מטה הבחירות שהוקם בקריה החרדית ברח' חזון איש 2 לאסיפת פעילים ופתיחת המטה באופן רשמי.

"המאמץ של כולם מופנה להבאה מקסימלית של בוחרים עבור בחירתו מחדש של ראש העירייה הרב משה אבוטבול ולסיעת "חן" של דגל התורה" אומרים בסיעה.

ח"כ הרב גפני אמר כי מערכת הבחירות הזו היא משמעותית בהרבה ממערכת מקומית של בית שמש. אנחנו הולכים לשתי מערכות בחירות האחת רשימת חן והשניה הבחירות לראשות העיר.

"בית שמש הפכה להיות סמל ולא סתם חברי כנסת מהבית היהודי ומהליכוד מגיעים לכאן כדי לתמוך במועמד שכנגד. הצלחה של אבוטבול היא סטירת לחי לכל הקואליציה שקיימת היום בממשלה וקידוש השם עצום. בית שמש היא עיר שיש בה הרבה חוגים וצריך להגיע לכולם. יש לעבור בית בית אצל כל הציבורים, כדי למצות את כל הקולות. הצלחתכם היא הצלחה של כולנו.

ח"כ הרב אורי מקלב אמר כי סדרת הגזרות והרדיפה המאורגנת כנגד הציבור החרדי הגיעה לעיר בית שמש בצורה של בחירות חוזרות:

"אנחנו סומכים מאוד על הנציגים שלנו בעיר נציגים ראויים שדואגים לשגשוג של העיר שהייתה עד לא מכבר שם נרדף למקום נחשל רק הציבור החרדי פיתח את העיר הזאת כולם מרגישים את גודל האחריות. המערכת בחירות הזאת היא לא מקומית אלא כללית של כל הציבור החרדי. אי אפשר לקחת סיכונים וצריך להלחם על כל קול. שם המשחק הוא השקעה איך מביאים את הציבור אל הקלפי. אנחנו מובילים את לקיחת האחריות בכל מקום וכך גם בעז"ה בבית שמש.

ח"כ הרב יעקב אשר אמר כי המלחמה שלנו אינה עם הבג"צ: "אנו נמצאים במלחמה  מול ההסתה הנוראית נגד הציבור החרדי. זוהי מלחמתה של היהדות החרדית כולה. המבחן של בית שמש בבית שמש הוא חשוב. אנחנו נוכל להראות את כוחה של דגל התורה כמפלגה הגדולה והמבוססת בעיר".

זכה ראש העיר הרב משה אבוטבול שסלתה ושמנה של קהילת בני התורה תומכים בו ומסייעים בידו. אנחנו צריכים להביא קולות לראש העיר גם מהציבור החילוני שמואס בהתנהלות של אלי כהן נגד ראש העיר. נגד מסע הדה לגיטימציה שנעשה לראש העיר.שנזכה לקדש שם שמים ולהראות לבג"צ שאנו ננצח אותם בדמוקרטיה שלהם".

לפני תום הכינוס הגיע ראש העיר הרב משה אבוטבול שהודה בחום לחברי הכנסת המלווים את המערכה, כן הודה לפעילים המסורים של דגל התורה שפועלים במסירות רבה, בדבריו ציין כי החום והחיזוק אותו הוא מקבל מהח"כים, מהנציגים ומהפעילים זה מה שנותן לו את הכוח להמשיך. כן הודה לרב גפני על הפעילות המיוחדת והסיוע בכביש 38 ובכביש 10 והודה במיוחד על העברת החוק למימון בחירות בבית שמש.

בתום הכינוס ניגשו רבים מהמשתתפים אל מנהלי המטות ונרשמו למטלות ותפקידים לסיוע במערכה מעבר למה שלקחו עד עתה וברצונם לממש את כל יכולתם להבאת עוד מצביעים ולגרום לקידוש שם שמים.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו