ראשי הרשויות החרדיות התכנסו לתמיכה באבוטבול

פורום ראשי הרשויות החרדיות התכנסו אמש בבית שמש לתמיכה בראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול | יו"ר הפורום ראש עיריית ביתר הרב מאיר רובינשטיין: "בית שמש היא לא סתם עוד עיר, לצערנו זו עתודת הדיור היחידה של הציבור החרדי".

על רקע הבחירות החוזרות בעיר בית שמש, התכנס אמש פורום הרשויות החרדיות, ביוזמתו של יו"ר הפורום – ראש עירית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, לכנס תמיכה מיוחד בראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול.

בין המשתתפים בכינוס – היו ר"ע בני ברק הרב חנוך זייברט, ר"ע מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן, ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש, ראש מועצת רכסים הרב יצחק רייך, וראש מועצת קריית יערים הרב אברהם רוזנטל. כשבנוסף השתתפו בכינוס גם מנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל התורה הרב מנחם שפירא, מנכ"ל תנועת ש"ס הרב חיים ביטון, וכן רכז הפורום במרכז השלטון המקומי הרב ישאל גולומב, אלו כולם טרחו ובאו מכל רחבי הארץ, כדי להביע את תמיכתם בחבר הפורום הרב משה אבוטבול, ולדון בעזרה למערכת הבחירות.

יו"ר הפורום רובינשטיין אמר במפגש, כי בית שמש איננה סתם עוד עיר. "לצערנו, בית שמש היא עתודת הדיור היחידה הקיימת של הציבור החרדי בארץ, לא מאפשרים לנו לבנות במקומות אחרים. זו חלקת האלוקים הקטנה שלנו. לא מדובר בסתם עיר, הציבור החרדי לא יכול להרשות לעצמו להפסיד כאן".

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, תיאר בפני החברים את ההשקעה הגדולה שהושקעה על ידו בציבור החילוני בבית שמש, אולם למרות זאת – ההסתה כנגדו בציבור החילוני גדולה, ללא כל הצדקה.

בנוסף, נשאו דברים יתר חברי הפורום – ה"ה חנוך זייברט, יעקב גוטרמן, ישראל פרוש, יצחק רייך, ואברהם רוזנטל, שהביעו כל אחד בתורו את הערכתו הרבה לר"ע בית שמש, והציעו את עצתם ועזרתם במערכה.

הכנס, מהווה למעשה את הכינוס הראשון של פורום ראשי הרשויות החרדיות בראשותו של היו"ר החדש מאיר רובינשטיין, ולדברי רובינשטיין, "הכינוס מהווה אות לקדנציה של עשייה אקטיבית יותר של הפורום, מתוך ניסיון לסייע לקידום כלל הרשויות החרדיות ברחבי הארץ".

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו כשכל ראשי הערים רגועים בכסאותיהם שיעבדו בכל כוחם למען בית שמש ועתיד היהדות החרדית בה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו