אדרת מיוזיק מגישים: שמחת החיים 3

כמיטב מסורת השמחה יוצא לאור גם השנה אלבום השמחה הרשמי ♪ 'שמחת החיים 3' מבית 'אדרת מיוזיק' קובע חזקה לטובה ♪ חמש מחרוזות מרקידות עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים

כמידי שנה לקראת פורים התקבצו מיטב אמני המוזיקה היהודית מארה"ב ל'קוקטייל מוזיקלי' שמח ומקפיץ, הגדוש במיטב הלהיטים העכשוויים, והקלאסיקות הישנות והטובות של הזמר החסידי.

האלבום שמחת החיים הינו שלישי בסדרה, ומשתתפים בו הזמרים: מנדי ורדיגר, ישראל ורדיגר, בני פרידמן, יואל פאלקאוויטש, יהושע ברקו ומקהלת 'ידידים' הפופולארית, כאשר על העיבודים מופקד אברומי ברקו.

המוטיב המרכזי העובר בכל עיבודי אלבומי 'שמחת החיים' הוא הטמעת והפנמת השמחה אל תוך חיי היומיום והעלאת חיוך-הלב הפנימי אל הוויית הנשמה העולזת בחודשי אדר ובכל השנה, מקהלת 'ידידים' מפליאה בליווייה את גדולי זמרי השמחה והחיות בביצועים מוקפדים ונקיים לאשכול שירי-שמחת-החיים שנבחרו באנינות משובחת ובענייניות מדהימה.

האזינו למיקס האלבום

באלבום החדש חמש מחרוזות גדושים, בקטגורית 'הישנים והטובים' ניתן לשמוע את; בגלל אבות, ישמחו, חברים, הטוב, זה היום ולהיטים נוסטלגיים נוספים. ומהחדשים יותר; ולא נבוש, בענטש, בר יוחאי, נודה לשמך, ועל הכל, ידידים, אשרי מי, ועוד ניגוני חסידויות מבית ויז'ניץ, קרלין וברסלב.
זו מעלתה הגדולה של סדרת אלבומי שמחת החיים המחזירה עטרה ומוסיפה הדר לניגוני הטעם שהיו להיטי העבר, ואף כי במרוצת השנים והמקצבים עומעם טעמם, מגיע אלבום משובח זה ומשיב להם את 'שמחת החיים' בנערו את אבק הזכרון מעליהם.

האזינו למחרוזת 'חברים' עם הלהיטים 'בתפארתו' 'זה היום'(בביצוע האחיין של…) ועוד.

ניתן לרכוש את האלבום החדש החל מהשבוע באתר המוזיקה היהודית MostlyMusic.com

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על הקול של מנדי ורדיגר!
איזה אלבום מקפיץ! מרגישים את הפורים באויר!

ברוך ה'. סופסוף אלבום חסידי אמיתי עם שמחה והתלהבות. זמרי הפופ, יש לכם ממי ללמוד

פעם היה אלבום שמנדל היה סולן מרכזי בו. משהו בסגנון של שמחת החיים עם שירים מקפיצים והיה שם שיר איטי "כאילו הקרבנו" מישהו יודע איך קראו לו?

שם האלבום הוא: בהדרת קודש. בזמנו זה היה להיט ענק "היהיהישתחווו לה'"

זה מדהים איך "נודה" של ליפא נשמע נורמלי ויפה בלי הרעמים מסביב (במיקס מ1:00)

יפה מאד!

אני מכור [=ההיפך ממוכר=קונה] מהדיסק הראשון. הפקה מעולה. בדיסק הראשון הם הוציאו מחרוזת פורים אבל כנראה שזה הוכיח את עצמו מספיק טוב והוא מסתדר בלי הפורים. פורים הוא רק התירוץ.
דיסק לפורים צריך שלושה דברים: לעבדיג, לוסטיג, פרייליך.[ולא דוקא שירי פורים]

זה נראה שגם הם קצת פנו לכיוון של שירים "מתקדמים" רק שהם קצת חירדו וחיסדו אותם.
בינתיים זה קצת ובעדינות אז זה ממש בסדר אני רק מקווה שזה לא אומר שבדיסק הבא ימשיכו בכיוון הזה

למה ללכלך סתם.
הדיסק יפה. נקודה.

הלוואי שבאלבום הבא יכניס גם את מרדכי בן דוד. הוא יכול להיות חזק בהקפצות

ושמחת בחייך והיית אך שמח!

לכל מי שהתלונן על המחירים של הדיסקים אז שידע שהדיסק הזה עולה באתר קצת יותר מ30 שקל וזה המחירים שכולם כתבו שאם יעלה ככה הם יקנו ולא יצרבו

בדיסקים הבאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו