טרגדיה בקראון הייטס: בחור חסידי החליק ונדרס למוות

המנוח היה "הילד הכי טוב בעיר" מספר שליח חבד בוויניצא, מולדתו של הבחור החב"די שנהרג הלילה בניו יורק. הוא היה בעל קורא, מלמד, ובוגר מכון 'סמיכה'.

אבל כבד בקרב חסידי חב"ד בשכונת קראון הייטס בניו יורק, עם מותו הטראגי של בחור מהקהילה, אשר נדרס למוות תחת גלגלי משאית.

הבחור צעד רגלית, כשככל הנראה החליק על הקרח שהיה מפוזר על המדרכה, ונפל על הכביש מאחורי משאית לאיסוף אשפה. נהג המשאית בדיוק נסע אחורנית ולא הבחין בבחור שנפל אל מתחת לגלגלים.

עוברי אורח שהבחינו במתרחש עצרו את המשאית, אך היה זה מאוחר מידי. הבחור נשלף החוצה אך כונני ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

מכריו של הבחור המנוח מספרים כי הוא מיוחד במינו, ובן יחיד להוריו. הוא נולד בעיר ויניצא שבמערב אוקראינה, שם התקרב ליהדות באמצעות שלוחי חב"ד הפועלים בעיר.

למד בבית הספר 'אור אבנר' בעיר מגוריו, ומאוחר יותר אף שימש בעצמו כמלמד תינוקות בעיר ז'יטומיר השוכנת אף היא באוקראינה.

שליח חב"ד בעיר סיפר כי המנוח היה "הילד הכי טוב בעיר". לדבריו הוא היה היחיד שידע לדבר גם בעברית ובאידיש מעבר לאוקראינית והאנגלית שבפיו. היה קורא בתורה, בבית הכנסת בויניצא ונחשב לילד פלא.

מאוחר יותר היגר לארה"ב, שם למד בישיבת חב"ד ואף למד במכון ה'סמיכה' שבישיבה, שנועד להכשיר את השלוחים העתידיים לעיסוק בשחיטה, מילה, ופסיקת הלכות בסיסיות הנדרשות בבית יהודי השוכן בתוך מדבר ושממה רוחנית.

פטירתו הטראגית הכתה בהלם את תושבי ניו יורק היהודית, ובישיבות חב"ד בכל רחבי העולם הקידשו את הלימודים היום לעילוי נשמתו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המשאית לא נסע אחורנית!!!! המשאית נסע קדימה!!! (ואומרים שהבחור לא החליק על הקרח). זה התרחש ביום ראשון ב9:08 בבוקר בשעון ניו יארק. הבחור המתין על המדרכה לחצות הכביש, והמשאית המתין ברמזור אדום בכדי לפנות ימינה. כשהרמזור נהי' ירוק הבחור התחיל לחצות הכביש, והמשאית התחיל לפנות ימינה ולא עצר להמתין בשביל (הזכות מעבר של) הבחור שהי' על המעבר החצי' ודרס אותו. (יש גם ווידיאו מהתאונה ורואים שהמשאית נסע קדימה). ברוך דיין האמת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו