חדש: גמילה מעישון לגברים חרדים, ללא תשלום

הכללית מחוז ירושלים נרתמת למאבק בעישון ותקיים בקרוב סדנה לגברים בלבד מהמגזר החרדי - ללא תשלום • בכללית מוסרים: "שני שליש מהמשתתפים נגמלים"

הכללית מחוז ירושלים נרתמת למאבק בעישון ותקיים בקרוב סדנה לגברים בלבד מהמגזר החרדי במרפאת רב שפע בירושלים, ללא תשלום.

במסגרת הסדנה ילמדו המשתתפים כיצד להתמודד ולהתגבר על התלות הפיזית והפסיכולוגית של הסיגריות תוך שילוב של ייעוץ אישי למשתתפים.

הסדנה נותנת כלים להתמודד ולהתגבר על התלות הגופנית וההתנהגותית –פסיכולוגית של העישון. לומדים להכיר את הרגלי העישון האישיים, את נקודות התורפה והמצבים 'המסוכנים' המעוררים רצון לעשן, איך לעמוד בפניהם, וכיצד לשבור את ההרגל. כמו כן, מוצעים פתרונות חלופיים לעישון וכיצד להתמיד בגמילה לאורך זמן.

הפסקת עישון מהווה אתגר משמעותי. למרות שכ-30% מהמעשנים מדווחים על ניסיון הפסקת עישון, רק 5%-10% יצליחו להפסיק לעשן ולהתמיד בכך כשנה ויותר ללא סיוע. יחד עם זאת, שיעורי ההצלחה של הסדנאות של כללית הוא מן הגבוהים ביותר. שני שליש מהמשתתפים מפסיקים לעשן, וגם בבדיקה עימם שנה לאחר מכן עולה כי 50% מהם לא חזרו לעשן.

הסדנאות בכללית מועברות ללא תשלום, כחלק מהשירות הניתן ללקוחות, ומודגשת בהם העבודה האישית עם כל מטופל.

את הסדנה במרפאת רב שפע יעביר אבי שריב – מומחה לגמילה מעישון ומנחה סדנאות מוסמך. הסדנה תכלול 8 מפגשים שבועיים באורך שעה וחצי כל אחד. מועד תחילת הסדנה יימסר  טלפונית לנרשמים. הסדנה תתקיים במהלך חודש מר-חשוון תשע"ב (נובמבר 2011).

לפרטים: 02-5011333 – מרפאת כללית רב שפע.

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו