כהמשך לעצרת הרבבות ההיסטורית: שישים אלף ילדים בכל העולם יתלכדו בלימוד התורה נוכח הגזירות והרדיפות

אל מול הכוונה להביא את חוק הגיוס לאישור הכנסת, לאחר מעמד קידוש ה' בהשתתפות למעלה משישים ריבוא יהודים, יעמדו למעלה משישים אלף ילדי ישראל ויקדישו שעה תמימה ביום הפורים, להעביר את רוע הגזירה בהבל פיהם * לנוכח הגזירות הקשות, הוחלט ב'אבות ובנים' להרחיב את ישיבת 'מרדכי הצדיק' וסניפים חדשים נפתחו במקומות רבים ונוספים בעולם, ביניהם בבאזל ובז'נבה

פחות משבוע מאז התקיימה העצרת ההיסטורית בשערי העיר ירושלים, ממשיכים יוזמי חוק הגיוס במזימתם ומתכוונים בימים אלו להביאו לאישור הסופי של הכנסת. בתגובה, ביום הפורים הבעל"ט, יתאספו למעלה משישים אלף ילדי ישראל לשעת לימוד תורה, להפרת המזימה וביטול הגזרה.

לאחר מעמד קידוש ה' בהשתתפות למעלה משישים ריבוא יהודים, יעמדו למעלה משישים אלף ילדי ישראל, תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא, ויקדישו שעה תמימה ביום הפורים, להעביר את רוע הגזירה בהבל פיהם, בעמל התורה יחד עם אבותיהם, במסגרת המפעל העולמי המפואר "ישיבת מרדכי הצדיק" שע"י 'אבות ובנים'.
אבות ובנים מרדכי הצדיק 3בהנהלת הארגון הוחלט להקדיש בשנה זו את זכויות הלימוד לגזירות והרדיפות אשר קמו על בני הישיבות, לומדי התורה ועמליה. יו"ר המפעל העולמי 'אבות ובנים' הרב נפתלי פאלק, אומר כי "היום הקדוש יום הפורים, הוא העת הנכונה והרצויה ליטול אומנות אבותינו בידינו, כמו בימי מרדכי היהודי, אשר קיבץ עשרים ושתיים אלף תינוקות של בית רבן ועסק עמם בתורה כדי להעביר את רעת המן".

על מנת להגביר חיילים לתורה, הורחבה בשנה זו פעילות ישיבת 'מרדכי הצדיק' וסניפים רבים נפתחו במקומות רבים בארץ ובעולם. בין היתר בשנה זו יישמע לראשונה קול התורה ביום הפורים גם בערים באזל וז'נבה שבשוויץ.

60,000 ילדים ואבותיהם בכל רחבי ארץ ישראל והעולם, יעצרו למשך שעה תמימה את כל החגיגות העליזות ויצטרפו ללגיונו של מלך, לעם ישראל המקבל עליו שוב את התורה באהבה ביום הפורים, יחד כולם מכל רחבי כדור הארץ, למען ביטול הגזירות והרדיפות ולהמשך קיומו של עולם התורה בהשקט ובטח.

בהנהלת "אבות ובנים" מציינים בהתרגשות כי ההכנות הטכניות הגיעו בימים אלו לישורת האחרונה. "בכל שנה מחדש, מחמם את הלב לראות כיצד בעיצומו של יום הפורים, נוהרים פתאום רבבות ילדי ישראל עם אבותיהם לבתי הכנסיות ולבתי המדרשות, לשעה תמימה של לימוד תורה בטהרה ותפילה זכה. תורמי ישיבת מרדכי הצדיק שזוכים לקחת חלק בעלויות העצומות של הישיבה, הופכים לשותפים מלאים בזכות העצומה של תורתם ותפילתם של למעלה משישים אלף ילדי ישראל הטהורים ביום הפורים, זכות כבירה שאין לה שיעור".

הגר''ח קנייבסקי פותח מגבית 'מרדכי הצדיק'מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א, כתב במכתב חם ונלהב לראשי ארגון אבות ובנים, כי "ישיבת מרדכי הצדיק אשר לומדים בה למעלה מששים אלף ילדים כ"י, ובוודאי מעוררת היא חיבה יתירה לפני הקב"ה, יבורכו התורמים בברכת ברוך אשר יקים וגו'". על המכתב הנ"ל חתומים גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו