בשורת "חצי חצי" ממשיכה: "ילדים משומקום 2"

רשת "אור החיים" מציגה: חצי-חצי השני בסדרה "הילדים משומקום 2- בעקבות המרגל העיור • כל המעלות שיש בקומיקס, ועוד הרבה יותר... • קומיקס משולב - רעיון ייחודי שזוכה לתמיכת הורים רבים ואנשי חינוך

לאור ההצלחה הכבירה לספר "הילדים משומקום" – הראשון בסדרה המופלאה "חצי חצי", מבשרת רשת 'אור החיים' על הופעת הספר השני בסדרה.

כמו בספר הראשון, גם ב"ילדים משומקום 2" שלוב מנצח של קטעי קריאה ותמונות קומיקס המשולבים ביניהם באומנות מיוחדת: כל מה שילדים אוהבים בקומיקס, עם ערך מוסף: דרך הציור מתחברים הילדים אל הטקסט הכתוב, ופשוט קוראים. הילד מרגיש שהוא קרא 'קומיקס'. ההורה יודע שהפעם, לשם שינוי, הילד גם קרא.

בשנים האחרונות הצליח הקומיקס לחדור ולכבוש את עולם ספרי הקריאה של הילדים.

הורים רבים ואנשי חינוך הביעו חוסר שביעות רצון ממצב זה, "ילדי 'דור הקומיקס' הצבעוני והקורץ התרגלו להנות מציורים קורצים ולזנוח את המילה הכתובה. אבל אנו מעוניינים לספק להם גם את חווית הקריאה"…

רשת "ספרי אור החיים" – הרשת הגדולה והמובילה בציבור החרדי נענתה לפניות רבות שהגיעו למשרדי הרשת והחליטה לצאת ברעיון מהפכני . ואכן, 'חצי חצי 1' התחיל לחולל את השינוי המבורך, ו'חצי חצי 2' ממשיך בהצלחה.

כפי שמדגיש ר' יעקב ביבלה מבעלי רשת ספרי 'אור החיים': "כרשת הגדולה בציבור החרדי לקחנו יוזמה והפקנו ספר חדשני המורכב מקטעי קריאה בשילוב איורים שמטרתם לחבר את הילד אל המילה הכתובה. היוזמה, ב"ה, הוכיחה את עצמה, והספר השני בסדרה: "הילדים משומקום בעקבות המרגל העיור", עכשיו על המדפים.

כמו בספר הראשון, גם כאן נוצר הספר באומנות מיוחדת: מצד אחד, טעם של חווית קריאה אמיתית, ומאידך – שילוב ציורי קומיקס שילדים כל כך אוהבים, ולווה בפיקוח צמוד של אישי חינוך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו