'תלמיד של מוהרא"ש' • ר' אליהו הורביץ ז"ל

ר' אליהו הורוביץ, ממקורבי מוהרא"ש מברסלב הלך הבוקר לעולמו • ביקש בצוואתו שיכתבו על מצבתו "תלמיד של מוהרא"ש" • הלוויתו תצא בשעה 12:00 בצהריים (שעון ארה"ב) מביהמ"ד של ברסלב בבורו פארק

הבוקר (רביעי) הלך לעולמו ר' אלי הורוביץ ז"ל כשהוא בן כ-50. המנוח הינו נכד ישיר לרבי מרופשיץ זי"ע והיה מקורב לצדיק מוהרא"ש שליט"א מברסלב במשך שנים רבות כאשר הוא מקיים את עצותיו בתמימות ופשיטות. לעבודתו עסק בצילום אירועים ובאמתחתו אלפי צילומים מאירועים בחצר חסידות ברסלב בארה"ב.

"אלי זכרונו לברכה היה מסור בכל ליבו למוהרא"ש", סיפר הבוקר אחד מחסידי ברסלב. "כשמוהרא"ש היה בבית החולים לפני שנתיים בזמן אירועי הלב, אלי היה שם תמיד כדי לעזור בכל מה שצריך. ובכלל כשמישהו היה צריך טובה ידע שאפשר לפנות אליו בכל שעה, הוא היה בעל חסד גדול והייתה לו רחמנות גדולה מאוד על הבריות".

לפני כחודש נטל תרופה שהזיקה באופן משמעותי לתפקוד הכבד, מאז אושפז בבית החולים והבוקר השיב את נשמתו לבורא. בצוואתו ביקש שעל מצבתו ייכתב: "תלמיד של מוהרא"ש".

הלוויתו תצא בשעה 12:00 בצהריים (שעון ארה"ב) מבית המדרש "היכל הקודש" דחסידי ברסלב בבורו פארק. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

צילום ארכיון ברסלב סיטי (2)

צילום ארכיון ברסלב סיטי (3)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו