ברשת ברודווי תקציב הפרסום הופנה לכיס הלקוחות

הסיבה האמיתית למה המתחרים נכנסו ללחץ, ודווקא ברודווי רשת ההלבשה החסידית המובילה, כמעט ולא מפרסמת כלום מעבר למידע חיוני ללקוחות • הסכמי הסבסוד עם כלל החצרות והישיבות החסידיות • אסטרטגיה שמוכיחה את עצמה

ברשת ההלבשה החסידית המובילה "ברודווי" התכוננו מראש לבין הזמנים של ערב ערב חג הפסח, התקופה בה מתחדשים הן לקראת החג והן לקראת זמן הקיץ הקרב ובא.

ואכן בימים אלו ניתן לראות אלפי לקוחות שצובאים על חנויות הרשת ומבקשים להתחדש במלבושים חדשים ומכובדים לכבוד החג הקרב ובא.

בהנהלת הרשת מסבירים לנו שבדיוק לשם כך הם נערכו מראש לקראת תקופה זו, הן בכמויות אדירות ממיטב הקולקציה החדשנית ביותר של רשת ברודווי, כמו גם במחלקת הביגוד הכללי, ובכמויות גדולות של החולצות המבוקשות "מילאנו" שהם 100% ללא גיהוץ, והן בהתאמת החנויות לקליטת אלפי המבקרים בחנויות הרשת עם צוות מתוגבר על מנת לתת שרות אישי ומקצועי לכל אחד ואחד.

החידוש העיקרי מציינים בפניניו מנהלי הרשת, הוא: שהשנה הוחלט לא להשקיע כלל בפרסום, ולהפנות את כל תקציב הפרסום להוזלת המוצרים בחנות, בכדי להקל על הלקוחות שגם ככה יש להם מספיק הוצאות גדולות לקראת החג הקרב ובא.

לכן -הם מסבירים לנו- לא תראו אותנו על עמודים שלמים בעיתונים, ולא בכמויות אסטרונומיות של עלונים בבתי כנסת, וגם לא בגימיקים כאלו ואחרים במקוואות… כי אנחנו באמת מאמינים שאת כל ההוצאות הגדולות האלו ניתן וצריך להפנות לטובת הלקוחות.

לא סתם רואים את הציבור מגיע בהמוניו דווקא לרשת ההלבשה "ברודווי", כי הציבור מחפש מצד אחד לשלם זול יותר, ומצד שני אינו מוכן לוותר על איכות ושירות, ובדיוק את זה הם מקבלים ברשת "ברודווי", וזה כאמור מתאפשר בעקבות הפניית תקציב הפרסום לטובת הלקוחות, ע"י הוזלת המחיר לצרכן.

בעקבות ההחלטה האסטרטגית להפניית תקציב הפרסום לטובת הלקוח, פנו לרשת ברודווי עשרות מוסדות שביקשו לעשות הסכמי סבסוד למען אנשי שלומם, ולאחר שבדקו את ההיצע בשוק, ונוכחו לראות את טיב הסחורה והשירות ואת המחירים הזולים במיוחד, החליטו לתת לציבור סבסוד דווקא ברשת ברודווי.

רשת ההלבשה החסידית המובילה "ברודווי" שחרטה על דגלה את תודעת השרות ומהווה בכך מושא להערצה, מודיעה כעת על שעות פעילות מיוחדות לקראת החג הקרב ובא, בכדי להקל על קהל הלקוחות והלחץ הגובר בחנויות בשעות אחה"צ, לכן בימים אלו עד ערב פסח יהיו החנויות פתוחות גם בשעות לפנה"צ מהשעה 10:30 לפנה"צ עד השעה 13:00.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו