המונים הפגינו בכיכר השבת במחאה על מעצר בחור ישיבה.שחרורו קרוב.

בכיכר השבת בירושלים הפגינו כמה-מאות בני אדם במחאה על מעצרו של בחור ישיבה תושב אלעד שנעצר בכניסה לעירו ונידון לעשרים ימי מאסר בשל אי-הגעתו ללשכת הגיוס.
כתבנו לענייני משטרה בנצי ליזרוביץ מציין כי בשולי הפגנת המחאה בכיכר השבת נעשו ניסיונות להפר את הסדר ולהתנכל לשוטרים המאבטחים את האירוע, וחמישה ממעוררי המהומות נעצרו על ידי השוטרים והורחקו מהמקום, כשכוחות המשטרה פעלו לפיזור הפרות הסדר בעזרת פרשים ואמצעים לפיזור הפגנות.
המפגינים מחו על החלטת בית משפט בקריה להשאיר את בחור הישיבה בכלא צבאי למשך כל ימי הפסח.
כתבנו משה גלסנר מציין כי המחאה ככל הנראה השפיעה ובחור הישיבה מאלעד שנעצר צפוי להשתחרר לביתו ביממה הקרובה, ובכל מקרה הוא ישוחרר לפני חג הפסח הקרוב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בשורה טובה תדשן עצם.
אני כבר יום שלם מוטרד ומזועזע מהמחשבה שבחור ישיבה הולך לבלות את כל הפסח בכלא כולל ליל הסדר, רק משום ששמע להוראת רבותיו.
זה שרבותיו שייכים לפלג כזה או אחר אינו מוריד מחומרת הזלזול של הצבא, המאסר הזה מראה על קהות חושים מוחלטת מצד הצבא בכל הנוגע לציבור החרדי.

אני מתפלא על דיווחי המערכת שנראים לקוחים ומועתקים מילה במילה מהתקשורת החילונית, אני הייתי שם, ובהערכה גסה היו שם לפחות אלפיים איש, כמובן שיש הבדל בין "כמה מאות" ל"אלפיים".
דיווח נוסף מעוות שההתגרות באה מכיוון המפגינים, כעד ראיה, אני יכול לומר שלא היה ולא נברא, ההמון רקד במעגל ענק שהתפרס ע"פ כל כיכר השבת כולל מעלה רחוב שטראוס וישעיהו, ואז בפתאומיות פרצה המשטרה עם זרנוקי מים, וכשהציבור קיבל את השיטפון בתשואות שמחה והראה שאינו נסוג מהמערכה, פרצו השוטרים לתוך הקהל באלימות שלא היתה מביישת את צוררי היהודים לדורותיהם, אז מכאן ועד לדיווח על התגרות מצד הציבור צריך להיות הכתב אדם מגמתי ובעל נסיון בעיוות עובדות…

אין זה רק "מחאה והפרת סדר" זה ‏‏מלחמת ד' בעמלק נגד שונאי הדת זה "אנחנו המכבים" עם צבא ד' והם "המתייוונים והיוונים" ר"ל!!!
"השוטרים שהגיעו להשליט סדר" הם אנשי רשע באים במיוחד לתקוף החרדים לדבר ד' ובגללכם שאתם היפי נפש המחזיקים ידי העוברי עבירה ואומרים לא ל"הפגנות ועל אי סדרים" סופו של המלחמה להגיע לשפיכת דמים של אנשים החרדים לדבר ד' ואף על פי שזה יהיה נהרג על קידוש השם מכל מקום חבל להגיע לזה שהרי אם כל היהדות החרדית היו מתגייסים ביחד ואומרים לאנשי הרשע "לא ולא" ולא היו כמה "מאות" ממחננו שהיו מזנבים במלחמה היינו מצליחים ללא כל זה וד' ירחם!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו