הקב"ה ישלם שכרם • מעמד נורא הוד בתפילה על תורמי "עונג שבת ויו"ט"

רבני ואדמו"רי ירושלים השתתפו במעמד תפילה לטובת תורמי החלוקה הגדולה ביותר שע"י עונג שבת ויו"ט • התורמים החשובים קיבלו עותק מהוצאה מיוחדת של תהילים המפורש בכריכת עור מהודרת מבית 'יוקרה שבעור'

מעמד תפילה רווי הוד קדושה נערך בעיצומה של החלוקה הגדולה של מצרכי החג ע"י ארגון "עונג שבת ויו"ט" בהנהלת איש החסד רבי אפרים שטרן הי"ו.

בשעת חסד נשגבה זו, כשכל מלאכי מעלה רואים את פרוייקט האחווה הגדול והקב"ה אומר "חזו בני חביבי", בעת רצון זו, התכנסו צדיקי ירושלים ובראשם כ"ק מרן גאב"ד ירושלים, כ"ק האדמו"ר מרחמיסטריווקא ותולדות אהרן שליט"א למעמד תפילה מיוחד על תורמי החלוקה בפרט ועל כלל הציבור.

אווירה מחשמלת הורגשה בעת שהגאון רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א אמר מזמורי תהילים ופסוקי קבלת עול מלכות שמים.

מרנן ורבנן שליט"א ברכו באופן אישי ואף התפללו מסדרת תהילים המפורש שהודפסה במהדורה מיוחדת לתורמים שנטלו חלק נכבד בהוצאות החלוקה.

ההוצאה המיוחדת של ספרי התהילים נעשתה לכבודם של התורמים שקיבלו לביתם עותק מיוחד שנכרך בכריכת עור מהודרת, מרהיבה, ומעוצבת באופן אישי על ידי חברת 'יוקרה שבעור' החברה הגדולה למוצרי עור ייחודים, 'יוקרה שבעור' נבחרה לספק את הספרים כיון שהחברה נושאת את דגל 'צאו והתפרנסו זה מזה' בהיותה מעסיקה ציבור גדול של אנ"ש.

מתוך קטלוג של מאות מוצרים מרהיבים נבחר ספר התהילים כמתנה לתורמים החשובים של הארגון, ספר המסמל את הגאולה האישית של כל או"א מצרותיו ומצוקותיו, ספר תהילים זה יביע את הערכת הארגון והוקרת המשפחות על ישועת החג הפרטית לה זכו ע"י השליחים הטובים- תורמי "עונג שבת ויו"ט"

צלם המערכת שוקי לרר היה ותיעד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו