בנט: אם אבו מאזן רוצה ללכת – לא נעצור בעדו

השר נפתלי בנט לא מתרגש מדבריו של אבו מאזן ובתגובה לאיום הנוכחי על פירוק הרשות אמר הבוקר כי "אבו מאזן מעודד טרור נגד ישראל כראש הרשות הפלסשתינית, ואז מאיים עלינו שהוא יתפטר מתפקידו". "על זה נאמר: עם איומים כאלה מי צריך איחולים".

בתגובה לאיום של אבו מאזן בנקיטת המהלך הדרמטי של פירוק הרשות הפלשתינית אמר השר נפתלי בנט "אם הוא רוצה ללכת, אנחנו לא נעצור בעדו".

"אבו מאזן מעודד טרור נגד ישראל כראש הרשות הפלשתינית, ואז מאיים שיתפטר מתפקידו" אמר בנט, "על זה נאמר, 'עם איומים כאלה מי צריך איחולים', עם ישראל לא מנהלים משא ומתן תחת לחץ ואקדח צמוד לרקה".

קרא עוד:

[postim]

כפי שדווח הבוקר (א') אבו מאזן התראיין בסוף השבוע לעיתון המצרי “אל-מסרי אל-יום” ואמר כי הוא מותש מעתידו של המו”מ. “מגיע דור צעיר ששואל אותנו מה עשינו, “אני כבר בן 79, ונראה שאין מנוס ממסירת הדגל – שאחריה תגיע מנוחת הלוחם”, אמר.

“ההתנחלויות מסכנות את תהליך השלום, והדור החדש רואה שפתרון שתי המדינות הולך ומתרחק ושאין מנוס ממדינה אחת”. אמר אבו מאזן.

בשבוע שעבר, במהלך פגישה עם גורמים ישראליים ברמאללה, אמר אבו מאזן כי יסכים להארכת השיחות לשלום בתיווכם של האמריקאים בתשעה חודשים מעבר ליעד שנקבע, וזאת באם ישראל תקפיא את כל הבנייה בהתנחלויות, תבצע את הפעימה הרביעית הכוללת שחרור של 26 אסירים פלשתינים, ותשרטט, בשלושה החודשים הראשונים של הארכת השיחות גבולות ברורים של מדינה פלשתינית עתידית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הפתגם הולך הפוך: עם איחולים כאלה מי צריך איומים. בנט, לתשומת לבך (אם הוא ישנו).

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו