שערורייה: לבבא סאלי אסור, לכנסיה – מותר

לאחר שהתקשורת התלהמה מול 'הטיול הכפוי' של חיילים לציון הבבא סאלי בנתיבות, פגש היום כתבנו תלמידי ביה"ס ממלכתי בביקור בכנסיה ובלימוד על מצוות האסלאם • זועקי 'כפייה דתית', אֵיֵכֶּם?!

אמש התנהלה הסתה בתקשורת על כך שחיילים בפיקוד העורף נלקחו 'בכפיה' לביקור בנתיבות בחלקת הקבר של הבבא סאלי זי"ע.

היום (ד') בשעות הבוקר, מצא כתבנו תלמידי בית ספר ממלכתי בטיול מאורגן מטעם בית הספר ל…כנסיה ביפו. המורים והמורות ליוו את הטיול ואף לא כלי תקשורת אחד זעק על הכפייה הדתית.

"בשנייה הראשונה הייתי בטוח שזו קבוצה ערבית או מחו"ל", מדווח למערכת כתבנו בשטח. "אולם כשהתקרבתי ראיתי כי מדובר בתלמידים ישראלים, עבריים, יהודיים רגילים".

קרא עוד:

[postim]

קבוצת נוספת שזכתה להדרכה צמודה במקום האזינה בקשב רב לדברי המדריכה אודות חמש מצוות האסלאם. "מעניין מה היה קורה לו הייתי מעז להתקרב ולנסות לספר לתלמידים על מצוות היהדות. הייתי נזרק מן המקום".

זה מה שנקרא – לצאת ולתור את המדינה הדמוקרטית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יאומן כי יסופר
בא נראה מי מהח"כ יעלה את זה לדיון…

החרדים לדבר ה'
צאו וכבשו את הארץ לאורכה ולרוחבה מדן ועד אילת ובכל עיר ובכל מושב ובכל כפר ובכל קיבוץ והקימו שיעורי תורה לנוער ולצעירים ולמבוגרים כל העם צמא לדבר ה' כמאמר הנביא לא רעב ללחם ולא צמא למים כי אם לשמוע דבר ה' ראו והביטו כמה משתתפים יש בכל סמינר ובכל כינוס ודרשה והגל הגדול של חוזרים בתשובה מתגברת וסוחפת אלפים ורבבות מעמך בני ישראל כיום בזמנינו כאשר התקשורת מתגברת בעוצמות חסרי תקדים המדובר והנראה מהרדיו והטלויזיה והאינארנט והעתונות הכתובה ואכן הדברים נמאסים על יושבי תבל והריקנות חוגגת בכל המוחות ומבקשים לדעת ולשמוע דברי נועם ודברי אמת והצמאון להכיר את בוראם ותורתו הוא כמעין המגבר תראו ותחזו כמה מלאים האלומות שממלא כל דרשן וכל אירגוני הסמינרים למיניהם הם הם עושים את התפקיד הנכון בזמנינו רק כך ורק כך לקרב עוד יהודי ועוד יהודיה לפקוח את עיניהם וללמדם את תורת ה' ואת יסודי היהדות שכ"ם = שבת כשרות משפחה ואת יסודי האמונה כמבואר ברמב"ם תורה משמים אמונת ה' שכר ועונש ובזה נעשה את שירות הצבאי כל יוצאי הישיבות הקדושות שמחויבים להתגייס ולעשות שירות למען עם ישראל
מ ד ו ע ה ח י ל ו נ י פ ט ו ר מ ה נ ט ל ה מ נ ו ח
ע ל צ ו ו א ר י נ ו ב ש מ י ר ת ת ו ר ה ו מ צ ו ו ת?
שכל חילוני יחלוק אתנו בנטל הכבד של לימוד תורה וקיום מצוות ואז אנחנו נוכל ליטול חלק בנטל של שמירה פיזית זה לא יתכן שחלק מהעם יקח חלק בנטל וחלק ישתמט למה החילונים משתמטים מהחובה שלהם לשמור תורה ומצוות מי התיר להם זאת מכח מה הם משתמטים מהחיוב הפשוט הזה ועוד יש להם את החוצפה לבוא אלינו בטענה הפוך על הפוך ואם ח"ו יאמר מאן דהוא איני חפץ ח"ו ללמוד ולקיים מצוות אז צריך להראות לו שכתוב בשטר המכירה (המתנה) שהארץ הזאת ארץ ישראל נתונה לעם ישראל בתנאי שיקיים את החוזה ואת הסעיפים ותתי סעיפים ואם לא שיעזוב ולא יגזול את הפלסטינים
מורי ורבותי צאו בגדוד וכבשו את הארץ כי ה' נתנה בידכם ומלאה הארץ דעה כמים לים מכסים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו