טרגדיה: מרת שושנה דינה פורייס ע"ה

דודי ירד לגנו • האשה הצעירה והחשובה מרת שושנה דינה פורייס ע"ה נקטפה בדמי ימיה • בת הרה"ג מרדכי בקנרוט שיבלחט"א מחשובי חסידות מודז'יץ ור"מ בישיבת רוז'ין סאדיגורה, ואשת יבלחט"א הר' יואל פורייס הי"ו מחשובי חסידי סאסוב • הלווייתה תצא בשעה 13:00 מרחוב האדמו"ר מגור 14 בני ברק, לביה"ח ויז'ניץ

לפנות בוקר נודעה הבשורה המרה כי האשה הצעירה והחשובה מרת שושנה דינה פורייס ע"ה נקטפה בדמי ימיה והיא בת כ"ו בלבד.

הידיעה ההקשה הממה בצער את כל מכרי המשפחה אשר נשאו תפילות לרפואת מאז לקתה במחלה מסובכת, נהרות של דמעות נשפכו כדי שתזכה להמשיך לגדל את שני ילדים הרכים בני השלוש ושבע בדרך התורה, כשאיפתה הטהורה, אך לדאבון לב, לפנות בוקר השיבה נשמתה לבוראה בטהרה לאחר שהזדככה בייסורים קשים ומרים בחודשים האחרונים.

המנוחה נולדה לפני עשרים ושש שנים להרה"ג מרדכי בקנרוט שיבלחט"א מחשובי חסידות מודז'יץ ור"מ בישיבת רוז'ין סאדיגורה. בבית זה בו נשמו את אוויר התורה בכל העת קנתה את אהבת התורה שבליבה, ובהגיעה לפרקה הקימה את ביתה עם בעלה שיבלחט"א הר' יואל פורייס הי"ו מחשובי חסידי סאסוב אשר עלה ונתעלה במעלות התורה בישיבת חכמי לובלין המעטירה.

כל חייה עמדה לצידו בגידול הילדים לתורה ולמידות טובות אשר הצטיינה בהן, וסייעה כנגדו בהקדישו את חייו לתורה ולעבודת ה'. תושבי השכונה הכירוה ככתובת לעזרה בכל זמן שנדרשה לכך, וידיה היו עמוסות במעשי חסד גלויים ונסתרים. מידותיה הנאצלות שנעטפו ברוך של עדינות וצניעות היוו דוגמה ומופת למכרותיה, ויראת שמים הפרושה תדיר על פניה עוררה את כולן להקפדה יתירה בפרט על מצוות שבין אדם לחברו.

בשבועות האחרונות סבלה ממחושים שונים עקב מחלה מסובכת בריאותיה, למרות הכאבים העזים וייסורי השאול שתקפוה בין טיפול למשנהו הוסיפה והתחזקה באמונת ה' בעודה מעודדת את סובביה ומחזקתם להאמין בטובו יתברך.

הותירה אחריה, את ילדיה הרכים, בעלה השבור, ומשפחתה ההמומה.

הלווייתה תצא בשעה 13:00 מרחוב האדמו"ר מגור 14 בני ברק, לביה"ח ויז'ניץ.

יהי זכרה ברוך

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כה הרבה התפללנו
כה רב הכאב
השם, שמע שוועתנו
אמור די לצרותינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו