המדינה תרכוש את חברת נתיבי איילון

היסטוריה בנתיבי איילון: הממשלה אישרה את הצעת השר כץ להעביר את חברת נתיבי איילון לבעלות מלאה של המדינה • שר התחבורה: עם הפיכתה של חברת נתיבי איילון לחברה ממשלתית היא לא תוגבל לפרויקטים עירוניים רק בגוש דן • "מדובר במהפכה, שכן חברת נתיבי איילון תוכל לראשונה בתולדותיה, לבצע פרויקטים עירוניים בכל רחבי הארץ"

חברת נתיבי איילון יוצאת לדרך חדשה: ועדת השרים לענייני חברה וכלכלה אישרה היום את הצעת שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להפוך את חברת נתיבי איילון לחברה ממשלתית, בבעלות מלאה.

חברת נתיבי איילון, שהוקמה בתחילת שנות ה-70, כגוף משותף לממשלת ישראל ולעיריית תל אביב- יפו, אחראית כיום על הקמה ופיתוח של עורקי תחבורה עירוניים ומטרופוליניים באזור תל אביב וגוש דן.

על פי ההחלטה שאושרה, המדינה תרכוש את חלקה של עיריית תל אביב- יפו (50%) בחברת נתיבי איילון, בהתאם להסכמות עם עיריית תל אביב- יפו ומנגנון הערכת שווי שיקבע, כך שהחברה תהפוך לחברה ממשלתית שכל מניותיה מוחזקות בידי המדינה.

השר כץ ציין כי עם הפיכתה של חברת נתיבי איילון לחברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה, היא לא תוגבל לפרויקטים עירוניים בגוש דן בלבד. "מדובר במהפכה, שכן חברת נתיבי איילון תוכל לראשונה בתולדותיה, לבצע פרויקטים עירוניים בכל רחבי הארץ" הוסיף כץ.

במהלך שנות פעילותה, צברה נתיבי איילון ניסיון בפרויקטים עירוניים מורכבים ורחבי היקף בתשתיות התחבורה במטרופולין דן. החברה פועלת כיום כגוף מטה המפעיל, מתאם ומבקר מספר רב של משרדי תכנון, מנהלי פרויקטים וקבלנים.

צילום: תמר הירדני, ויקיפדיה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אל דאגה
מחר תמכור את זה לסין
ראה ערך תנובה

איזה נסיון בדיוק?
הפקקים האין סופיים בנתיבי האיילון?

מה זה אומר
אם אפשר להסביר במילים פשוטות לבור כמוני

לבור
ואחר כך תשאל, מפני מה לא צריך ללמוד ליבה…..?…..

עוד מעט אולי המדינה לא תיתן לחרדים לנסוע גם בכבישי איילון
לך תדע

שמוליק, אולי באמת טוב יותר שהכל ימכר לסין
וכי מדינת אמריקא סניף 52 יותר טוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו