הבחירות לנשיאות מצריים נפתחו היום

במשך היומיים הבאים יצביעו 35 מליוני אזרחי מצרים וככל הנראה יכריעו בעד א סיסי • דיווחים סותרים על מטען שהתפוצץ סמוך לאחת הקלפיות במדינה, משרד הפנים מכחיש • האחים המוסלמים מחרימים את הבחירות

המועמד לנשיאות מצרים עבד אל פתח א סיסי הגיע בשעה האחרונה לקלפי בשכונת מיסר אל-ג'דידה בקהיר כדי לקיים את זכותו ולהצביע בבחירות, את א סיסי ליוותה אבטחה כבדה מחשש להפרות סדר אלימות ולפגיעה בו.

קרא עוד:

[postim]

הבוקר נפתחו הקלפיות במצרים בבחירות לנשיאות המדינה, על התפקיד מתמודדים עבד אל פתח א סיס וחמדין סבאח, הערכה היא כי מירב הסיכויים שהמועמד א סיסי ינצח בבחירות.

כוחות הביטחון המצריים הודיעו שינקטו ביד קשה כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר ויגיבו באש חיה לכל ניסיון פגיעה בקלפיות, דיווחים סותרים על מטען שהתפוצץ סמוך לאחת הקלפיות בצפון המדינה לא היו שם נפגעים, משרד הפנים במצרים מכחיש את הידיעה מכל וכל.

השייח המוסלמי הבכיר יוסוף קרדאווי קרא לאזרחי מצרים להחרים את הבחירות, מי שנענה לקריאתו היו חברי תנועת "האחים המוסלמים" שהסכימו לדעתו כאקט של מחאה נגד רדיפת הארגון בידי השלטונות. א סיסי הודיע בעבר כי יוציא את הארגון אל מחוץ לחוק ויעקור כל שורש ממנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו