אלוף פיקוד מרכז: "ראשי חמאס מרגישים את הפגיעה"

אני מבטיח לעשות את הכל כדי להשיב את בניכם בשלום". כך אלוף ניצן אלון בשיחה עם עיתונאים בחטמ"ר עציון

מפקד פיקוד המרכז ניצב אלון אמר במסיבת עיתונאים בשעה האחרונה בהתייחסו למבצע "שובו אחים" שמתנהל ביהודה ושומרון כי מדובר "במערכה מורכבת ומתמשכת. היא לא התחילה היום והיא לא תסתיים בקרוב, בימים באחרונים נעצרו יותר מ-200 פעילי חמאס.

ראשי חמאס מבינים את המסר ומרגישים את הפגיעה. אנחנו נמשיך ונעמיק את הפגיעה הזאת ככל שיידרש. הסתובבתי בקרב כוחות צה"ל בימים ובלילות האחרונים.

הלוחמים והמפקדים מבינים את חשיבות המשימה ומרגישים שליחות אמיתית. משפחות פרנקל, שער ויפרח – אני מבטיח לעשות את הכל כדי להשיב את בניכם בשלום" סיים אלון.

מוקדם יותר הודיעו גורמים בפיקוד המרכז היום כי במהלך הימים האחרונים שחלפו מאז חטיפת שלושת הנערים פשטו כוחות צה”ל על יותר משבע מאות ותשעים בתים בשטחי יהודה ושומרון ועצרו פעילי חמאס רבים.

לפני כן מפכ”ל המשטרה דנינו ערך היום סיור בגוש עציון ובגזרת חברון, והצהיר כי המטרה העיקרית של המשטרה בשלב זה היא להשיב את הנערים החטופים, ולסייע לכוחות צה”ל והשב”כ באיתור חוטפיהם.

המפכ”ל דנינו ביקר היום את שלושת המשפחות של הנערים החטופים יפרח פרנקל ושער, שלראשונה מאז החטיפה קיימו היום מפגש משותף בו הביעו את תקוותם לראות שוב את ילדיהם בקרוב והודו לעם ישראל על התפילות הרבות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו