ההילולא בראדושיץ: מעל אלפיים איש עלו לשפוך שיח על הציון הק'

הארגון הנודע 'נחלת קדומים' הכין את כל הלוגסטיקה וארגן בהצלחה את העליה לציון, מעל אלף איש הצטרפו למסע מארה"ב ועוד כאלף איש נוספים מרחבי אירופה. קורת רוח היתה מנם חלקם של ההמונים מהשירות הנהדר שקבלו מהארגון

מקום קבורתו של הרה"ק רבי ישכר דב מראדושיץ זי"ע הידוע בשם הסבא קדישא מרדושיץ ידוע כציון הישועות שם ראו העולים על הציון ישועות מעל דרך הטבע, עוד שנים ארוכות קודם למלחמה הנוראה

בשנים האחרונות חדשו בארגון נחלת קדומים את העליה לציון, אחרי שגדרו את בית העלמין, תקנו תשתיות, וסדרו את כל הנוחיות, בנו השנה גם אוהל ענק שם אפשר לאכול ולשתות חינם אין כסף במשך כל יום ההילולא.

מעל אלפיים איש עלו ביום ההילולא לפקוד את הציון הק' ונהנו מהשירותים של הארגון, הן בסידור הגישה לציון הק' והן באוהל הכנסת אורחים הענק.

רגעים עילאיים במיוחד נחקקו בלבם של המשתתפים בעת התפילה המרכזית בראשות כ"ק אדמו"ר מקראלי שליט"א, נשיא הארגון והעומד בראש העולים לציון זה כעשור.

העולים לציון שפכו שיח במשך שעה ארוכה לבורא עולם שבזכות הצדיק יוושעו כולם בכל הישועות, בין ההמונים היו לא מעט אנשים שראו ניסים ומופתים גלויים בשנים האחרונות בציון הק' שזכה לשם ציון הישועות.

צפו בגלריה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו