קרית מלאכי: חסיד חב"ד נפצע קשה בשל שריפה בביתו

חסיד חב"ד נפצע במצב קשה לאחר שקפץ מגובה בשל שריפה שפרצה בדירתו ברחוב בר יהודה בקרית מלאכי ככל הנראה בשל דליפת גז. שמו: מנחם מנדל בן מרגלית לרפו"ש.

בנחלת הר חב"ד בקרית מלאי נפצע בצהריים (שלישי) חסיד חב"ד במצב קשה לאחר שקפץ מגובה בשל שריפה שפרצה בדירתו ברחוב ברחוב אריה צימוקי בקרית מלאכי, חובשים המתנדבים בארגון איחוד הצלה סניף קרית מלאכי העניקו טיפול רפואי ראשוני לאיש כבן 40 שנפצע קשה, צוותי כיבוי פעלו במקום לכיבוי הדליקה ולבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.

הפצוע סובל מכוויות בכל חלקי גופו בדרגה גבוהה ופגיעה רב מערכתית, הוא פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

מני עזריאל ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי מסר: "אזרחים סיפרו לנו כי נשמע פיצוץ ולאחר מכן האיש שנכווה קשות קפץ מגובה, ככה"נ עקב הדליקה ומחוסר אפשרות יציאה מהדירה כתוצאה מהעשן והאש הוא נאלץ לקפוץ מהחלון, לאחר טיפול ראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה במצב קשה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות וכוויות בכל חלקי גופו".

חיים שטיינר, סגן ראש עיריית קריית מלאכי ומי שמלווה את המשפחה, אמר: "הייתה כאן ככל הנראה דליפת גז, הפצוע היה לבד בבית וכתוצאה מהדליפה ככל הנראה אירע השריפה, הוא ככל הנראה לא יכול היה להגיע לכיוון דלת הבית וקפץ מהחלון לכיוון קומה ראשונה ופינו אותו לבית החולים. אני נמצא בשטח יחד עם משפחתו ואני מטפל בהם".

אלי כהן, דובר כבאות אש באזור לכיש, אמר סיפר: "מדובר בשריפה בדירה באזור הסלון, אדם שנמצא על חבלי הכביסה בקומה שמתחת לדירתו כשהוא בוער באש. אנחנו לא יודעים כעת האם הוא נפל או שהוא הגיע לשם כתוצאה מפיצוץ. בנתיים אנחנו יודעים שהוא נפל על הפרגולה ומשם החליק לחבלי כביסה. מצבו אנוש".

"חוקר שריפות שלנו נמצא במקום יחד עם חברת הגז, אנחנו בודקים את כל הכיוונים, אנחנו לא רוצים לשלול אף דבר ולוודא מה המסקנה הכי ברורה", הוסיף הדובר.

כאמור שמו המלא לתפילה: מנחם מנדל בן מרגלית לרפו"ש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו