התחממות בדרום: צה"ל חיסל 2 פעילי טרור

כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר מכונית שבה נסעו שני מחבלים ליד מחנה הפליטים שאטי, בסמוך לביתו של איסמעיל הנייה. הפלסטינים מדווחים על נפגעים, בהם לפחות 2 הרוגים

חיל האוויר תקף בשעה האחרונה רכב שבו נסעו שני מחבלים ברצועת עזה. הפלסטינים מדווחים על שני הרוגים.

מקורות פלסטינים מדווחים כי כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר הרכב, שהיה רכב אזרחי, בשעה שנע בסמוך למחנה הפליטים שאטי שבמרכז הרצועה. לפי הפלסטינים, מקום האירוע קרוב לביתו של ראש ממשלת חמאס, איסמעיל הנייה.

הפלסטינים אומרים שכתוצאה מהתקיפה יש כמה נפגעים, ובהם לפחות שני הרוגים.

ההפצצה בעזה באה אחרי שהבוקר התפוצץ מטען בצד העזתי של גדר המערכת בדרום הרצועה. לא היו נפגעים ונזק קל נגרם לרכב צבאי שביצע פעילות שגרתית של סיור פתיחת ציר באזור. טנקים השיבו אש לעבר מרחבים חשודים. והזירה בודדה על ידי כוחות שהוקפצו למקום לצורך סריקות.

ישראל מגיבה בתקיפות

בצה"ל אישרו את הדיווחים כי לפני זמן קצר סיכל חיל האוויר באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שני פעילי טרור, אסאמה חסומי ומוחמד פציח, בצפון רצועת עזה.

גורמי מודיעין מאשרים כי פעילי הטרור אסאמה חסומי ומוחמד פציח היו מעורבים בירי לעבר שטח מדינת ישראל בשבועות האחרונים ועסקו בימים האחרונים בתכנון פיגועי טרור חמורים כנגד תושבי מדינת ישראל.

"צה"ל ימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל" מבטיחים במערכת הביטחון. "ארגון הטרור חמא"ס, על כל שלוחותיו, הוא הכתובת ועליו האחריות".

בישראל אין מוכנים להבליג על טפטופי ירי הרקטות בימים מתוחים שכאלה, ופועלים באופן מיידי כנגד כל הפרה בטחונית מרצועת עזה. שר הביטחון, יעלון, אמר כי פעילי הטרור שחוסלו ברצועת עזה, היו אחראי בימים האחרונים לשיגור רקטות לעבר יישובי דרום הארץ ותכננו לבצע פעילויות טרור נוספות כנגד אזרחי ישראל.

"איננו מתכוונים לעבור לסדר היום על כל ירי לעבר ישראל או ניסיון פגיעה באזרחינו וחיילי צה"ל" הזהיר יעלון, "נרדוף ונכה ביד קשה את כל מי שיעשה או יתכנן זאת, כפי שפעלנו היום. אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש מרצועת עזה, ואל לו לבחון את סבלנותנו ונחישותנו. נוסיף לפעול באחריות ובשיקול דעת כדי לאפשר לתושבי עוטף עזה ויישובי הדרום, ולאזרחי ישראל בכלל, להמשיך בשגרת חייהם".

PALESTINIAN-ISRAEL-CONFLICT-GAZA-RAID

התחזית בדרום: התחממות

בשבועיים האחרונים, במקביל למבצע "שובו אחים" שמתנהל ביהודה ושומרון, חלה הסלמה גם בגבול הדרומי. יותר מ-20 רקטות נורו אל יישובי הדרום בשבועיים האלה.

לפני שבועיים חוסל בפעילות משותפת של צה"ל והשב"כ פעיל הטרור מחמד עאוור, תושב משרוע בית להיה בן 33, שהיה חבר בתשתית סלפית קיצונית. לפי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, עאוור נהרג בעת שרכב על אופנועו סמוך למוצב של המשטרה הימית של חמאס בצפון הרצועה. עוד דווח, כי שני בני אדם נוספים נפצעו בירי.

ביום ראשון האחרון חדר מחבל עם רימון מרצועת עזה לשטח ישראל. המחבל נתפס בסופו של דבר על ידי סייר, בין היישובים יתד ושדי אברהם שבעוטף עזה.

צילומים: AFP
PALESTINIAN-ISRAEL-CONFLICT-GAZA-RAID

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ירבו כמותם בישמעאל.. אמן !!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו