ראש הממשלה במסר לחמאס: או שתפסיקו את הירי או שאנחנו נפסיק אותו

ראש הממשלה הופיע היום בוועדת החוץ והביטחון וביקש להעביר מסר חריף לחמאס: או שתפסיקו את הירי או שאנחנו נפסיק אותו •

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הופיע היום (ב') בפני מליאת ועדת החוץ והביטחון בכדי להציג בהרחבה את התקדמות מכלול הנושאים הנוגעים במבצע "שובו אחים", להשבת הנערים החטופים.

בפתח הישיבה התייחס יו"ר הוועדה ח"כ זאב אלקין (הליכוד ביתנו) לפעילות הוועדה בשבועיים האחרונים בעניין החטיפה והדגיש כי זו אומנם סקירתו הראשונה של ראש הממשלה בפני מליאת הוועדה בנושא אך עוד קודם לכן ועדות המשנה ערכו סדרה מעמיקה של דיונים ובכלל זה גם עם ראש הממשלה. "אנחנו עוקבים בדאגה ובתקווה גדולה אחר פעילותם הנמרצת של כוחות הביטחון שעושים כל מה שניתן כדי להגיע במהירות לחטופים".

ראש הממשלה ציין כי "היעד הראשון שהיה ונשאר הוא החזרת החטופים בשלום. אנחנו פועלים עם כל האמצעים והורתי גם לשר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ לא לחסוך באמצעים לצורך מימוש מטרה זו ". ראש הממשלה התייחס בדבריו גם לנושא הירי מרצועת עזה לעבר מדינת ישראל. "במקביל אנו עדים לניסיונות ירי מרצועת עזה בימים האחרונים. אתמול פגענו בחולית חמאס שתכננה לשגר רקטות לשטחנו.

אני מבקש להבהיר הצורה הברורה ביותר: אם השקט שהושג בעקבות מבצע "עמוד ענן" יופר בהמשך, יש 2 אפשרויות: או שהחמאס, שאחראי על השטח, יפסיק אותו, או שאנחנו נפסיק אותו. אני מאוד מציע לגורמי החמאס לקחת בחשבון שלא נאפשר את המשך הירי הזה.

צילום: AFP

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו