אשדוד: עובדי הנמל התכנסו לתפילה ועצרת התעוררות

עובדי הנמל באשדוד התכנסו בבית הכנסת שבנמל לתפילה ואמירת סליחות, בהשתתפות האדמו''ר רבי יחיאל אבוחצירא .

עובדי נמל אשדוד התכנסו לתפילה סליחות ועצרת התעוררות בבית הכנסת המרכזי שבנמל, עקב אסון חטיפת בחורי הישיבה, אלא שהכל השתבש עם הודעה על רציחתם של הבחורים הי"ד, בועד הנמל הוחלט שלא לבטל את יום התפילות וערכו עצרת חיזוק ותפילות לעילוי נשמתם במעמד האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא רבה של רמלה. המעמד החל בתפילת "לך קלי תשוקתי" הנאמרת ברגש מיוחד ובמעמד מרטיט כמו בתחילת ערב יום כיפור.

לאחר מכן קראו תהילים ואמירת סליחות עם תקיעות שופר. העובדים שהגיעו לתפילות נצלו את הזמן הקצר שבין פריקת האוניות וכך הגיעו בזה אחר זה עם בגדי העבודה להשתתף בבית הכנסת. בסיום התפילה האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא ערך ברכה מיוחדת למשתתפים והשכבה לבחורי הישיבה הנרצחים הי"ד ובירך את ראשי הנמל ואת הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" על ארגון כנס חשוב זה.

עם היכנסו לנמל, נערך סיור קצר להגר"י אבוחצירא ברציף הנמל בו עוגנות אוניות ענק ושמע על פעילות הנמל ועל הפעילות התורנית המתקיימת בבית הכנסת שבנמל בהם משתתפים אברכים המגיעים בכל יום באישור כניסה מיוחד אשר הונפק עבורם, בטרם צאתו ניגשו העובדים והגישו להגר"י אבוחצירא חבילת הדסים הגדלה בשטח הנמל כדי לזכותו בברכת 'בורא עצי בשמים'.


מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו