קנדה: עשרות יהודים שהפגינו על רצח שלושת הנערים הוכו נמרצות בידי אנטישמים

עשרות יהודים שהפגינו בקנדה על רצח שלושת הנערים הוכו נמרצות בידי אנטישמים ממוצא פלסטיני. עצרת המחאה נערכה בעיר מיסיסוגה ביוזמת ארגון הליגה להגנה יהודית ונערכה מול משרד 'הבית הפלסטיני' התומך בחמאס.

בהודעה הקוראת לציבור להשתתף בהפגנה נכתב, כי "בעוד אנו מבכים את שלושת התלמידים היהודים שנרצחו בידי חמאס, הליגה להגנה יהודית תמשיך להתעמת ולחשוף את הארגונים והעיתונים אשר תומכים בחמאס. הבית הפלסטיני הוא מקור להפצת שנאה".

המפגינים נשאו כרזות נגד הטרור הפלסטיני והאסלאמי. אחד הדוברים הדגיש את הזיקה ארוכת השנים של העם היהודי לארץ ישראל, ואת נחישותו לעמוד ולנצח בכל עימות ואתגר שיכפה עליו.

מנגד התגודדו עשרות פעילים המזוהים עם 'הבית הפלסטיני' כשהם נושאים את דגלי פלסטין וקנדה וכן כרזות בהן נראה הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדייר.

השיח באמצעות הרמקולים הפך חיש מהר לעימות אלים. צעירים המזוהים עם 'הבית הפלסטיני' תקפו באגרופים ובמקלות את המפגינים תומכי ישראל.

אחד מפעילי הליגה להגנה יהודית שספג חבלה בפ־ ניו, נשלח לטיפול בבית החולים ונזקק למספר תפרים. כמו כן, הופעלה אלימות כלפי אנשים נוספים.

מפגין אחד שניסה לדבר עם המפגינים הערביים הותקף וחולצתו נקרעה. הכוח המשטרתי הקטן שהיה מוצב במקום הזעיק תגבורת על מנת להפריד בין שני המחנות ולמנוע הסלמה במעשי האלימות. עשרות ניידות משטרה הגיעו למקום והשוטרים אכפו את מרותם ועצרו את התוקפים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שלא הכו בנאצים האלה חזרה,
רק ככה הם מבינים. מעניין, החלאות אדם שמכונים " נטורי קרתא" גם סייעו לחבריהם הנאצים הערבים?
ימח שמם וזכרם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו