מטח כבד לאזור הדרום: פגיעות ישירות באשדוד

טיל פגע ברכב באשדוד והרכב עלה באש. בבאר שבע ניצלו בני משפחה ששהו בממ"ד. פצועים גם באשכול. ואלוף פיקוד דרום אומר: "ערוכים להרחבת הפעולה"

מטחים כבדים לעבר הדרום והמרכז: מטח כבד בשעה האחרונה על אשדוד , במהלכו שוגור מספר רב של טילים. לפחות שתי נפילות בעיר, וכתוצאה מכך פרצה שריפה. טיל אחד פגע בסמוך לרכב, מטח זה מצטרף למטח מוקדם יותר על אשדוד ממנו לא היה נזק. ירי על מועצה אזורית באר טוביה וגן יבנה ללא נפגעים או נזק.

מוקדם יותר הערב שוגר טיל מרצועת עזה לעבר באר שבע שפגעה פגיעה ישירה בבית. בני המשפחה שהו בממ"ד לא נפגעו, אך כמה לקו בחרדה. אזעקות נשמעו גם בדימונה, בירוחם, בדרום הר חברון, ברחבי לכיש, במצפה רמון ובערד. בסך הכל נורו בתוך דקות ספורות כ-50 רקטות על הנגב.

בסביבות השעה 7:40 אחה"צ חודש הירי לעבר מרכז הארץ, ואזעקות נשמעו בין היתר בחולון, ראשון לציון, בת ים, נס ציונה ורחובות. מערכת כיפת ברזה יירטה לפחות טיל אחד בשמי גוש דן. לא ידוע על נזק או על נפגעים מהמטח הזה.

שעתיים מוקדם יותר שוגרו טילים לעבר ירושלים. שתיים מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, ושתיים התפוצצו בשטחים פתוחים, אחת באזור מעלה אדומים והשניה בשטח הרשות הפלסטינית. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, קיבלה אחריות לירי הרקטות, מסוג M-75. הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, פלוגות אל-קודס, הודיעה אף היא שלקחה חלק בירי של רקטה ארוכת טווח לעבר הבירה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריך להתחזק בביטחון בה' ולא לפחד ה' יעזור לעם ישראל וישמור עלינו כפי שתמיד שומר. לתועלת הציבור – שלחו לי במייל מס' טל' של חיזוק והרגעה לתקופת החירום בה אנו נמצאים 0548516128. מלא חיזוק ועצות להתמודד עם חרדות. מצוה לפרסם!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו