רה"מ נתניהו: החלה הפעולה הקרקעית בשטח רצועת עזה

ראש הממשלה נתניהו פרסם הודעה המאשרת את תחילתה של הפעילות הצבאית הקרקעית בשטח רצועת-עזה. לדברי ראש הממשלה מטרתה העיקרית של הפעולה הקרקעית הינה לפגוע במנהרות הטרור המובילות משטח רצועת-עזה לשטח ישראל. ראש הממשלה נתניהו ציין בהודעתו פעולת צה"ל הלילה בשטח רצועת עזה קבלה את אישור כל חברי הקבינט המדיני בטחוני, אחרי הסכמת ישראל ליוזמה המצרית להפסקת האש שנדחתה על ידי חמאס, שהמשיך בירי לעבר ישראל, גם בזמן ההפוגה ההומניטארית ביזמת האו"ם- לאור התוקפנות הנפשעת והבלתי פוסקת של חמאס, והחדירה המסוכנת לשטח ישראל ישראל מחויבת לפעול להגנה על אזרחיה מבצע צוק איתן ימשך עד השבת השקט לתקופה ממושכת, תוך פגיעה משמעותית בתשתיות חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה. . מדברי ראש הממשלה הביא כתבנו הפוליטי גואל ועקנין.
דובר צה"ל אומר הלילה שכוחות יבשה גדולים של צה"ל החלו הערב בפעולה ממוקדת לסיכול תשתיות טרור ברצועת עזה.
"בשלב זה של המבצע פועלים בשטח רצועת עזה כוחות חיל הרגלים, שריון, הנדסה, ארטילריה ומודיעין בשיתוף פעולה עם זרועות האוויר והים ובסיוע השב"כ וגורמי ביטחון אחרים, בהובלת פיקוד הדרום". דברי דובר צה"ל
צה"ל הפציץ מחסן רקטות סמוך לבית חולים בשטח רצועת עזה. והפלסטינים טענו כי חיל הים מפציץ את נמל עזה וכי יש נפגעים רבים בשטח הרצועה כתוצאה מפעילות צה"ל בכל שטחה.
ידיעה שמסר כתבנו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו