הודעת דו"צ: חשש לחטיפת קצין צה"ל סג"מ הדר גולדין ברצע"ז

דובר צה"ל פרסם הודעה רשמית בה נאמר כי בפעילות צה"ל הבוקר בדרום רצועת עזה נפתחה אש על כוחותינו וממידע ראשוני עולה כי קיים חשש שבמהלך האירוע נחטף על-ידי מחבלים חייל צה"ל סגן משנה הדר גולדין קצין בחטיבת גבעתי בן עשרים ושלוש מכפר סבא . על פי הודעת דובר צה"ל האירוע בעיצומו וצה"ל מקיים מאמצים מבצעיים ומודיעיניים נרחבים לאיתור החייל, והודעה נמסרה למשפחתו. לאחר פרסום ההודעה המדוברת פורסמה הודעה נוספת של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס מוסא אבו מרזוק שטען כי בידי חמאס חיל ישראלי חטוף. להודעה זו אין אישור מגורם ישראלי רשמי מדיני או צבאי. כתבנו שלמה ריזל מוסר כי בהודעתו טען אבו-מרזוק כי החייל הישראלי השבוי נחטף קודם הפסקת האש שחמאס דבק בה ולא הפר אותה, כלשונו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המשפחה מבקשת להתפלל לשלומו הדר בן חדווה לאה . נא להפיץ.

איזה ביזיון לממשלה "שוב צה"ל מגייסים חרדים לחטיבת גבעתי" ומיד שולחים מהשמים, הרשעים- אנשי חמאס וחוטפין חייל ממדנת איזראל! הצבא הכי חזק בעולם? מעצמה? הכוחי ועוצם ידי שלהם, מתפרק מול עינינו בעוצמה!!! התחזקו באמונה באבינו שבשמים שלו הכח והגבורה לחסל את שונאנו ואויבנו ומבקשי רעתנו! כוחנו בפינו בתורה ותפלה, ולא במדינת ישראל שנופלת!הם העלו קמפיין לגיוס בהתנדבות של אברכים לומדי תורה, במטרה להוריד את המחיצות בינינו (בין הקדושה לטומאה) וגם שלחו את מחט גבעתי לדבר יפה עם החרדים, בעיתון משפחה. וכמה שעות לאחר מכן, חטוף מגבעתי, מי יודע מה עוד הקב"ה יעשה להם עכשיו. זה שקורה כשנלחמים בד' בעולם התורה, בבחורי ישיבות, באברכי כולל, ובלומדיה.

בס"ד צבא חדש שלא תלוי בהגבלות המדיניות שרוצחות אותנו יקום בעם ישראל בקרוב! בשם אלוקי ישראל! וייצאו למלחמה ללא מעצורים ונשמיד את כל אויבנו מסביב, כשהמטרה תהיה לחיות בארמון המלך הקב"ה, בארץ ישראל, באמונה בקל אחד, בשמירת כל התורה והמצוות, בחזרה בתשובה שלמה מחטאותינו, שמונעים הטוב מאיתנו!!! כוחנו בפינו, רק בתפלה ותורה, להציל את גופינו בעולם הזה ואת נשמותינו לעולם הבא.

כבר ידוע מזמן לחרדים שגם היום, אסור ע"פ תורה להתגייס לצה"ל הציוני, (יהרג ואל יעבור) עלינו להיבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני, ועכשיו צה"ל מגייסים חרדים לחטיבת גבעתי? שומו שמים, וכי יש בגידה בהקב"ה בתורה ובחרדים גדולה מזה?

שוב באתי ולהתחנן בפני הנשים, אלה ההולכות בבגדים צמודים וצרים וגם קצרים ומושכות את עיני האנשים ומביאות אותם שלא במודע לידי החטא החמור ביותר . והן נודע מה שכתבו חז״ל שכל אשה ההולכת בצניעות תזכה שבניה יהיו גדולים בתורה וביראה, וכן להפך ח"ו . והאם בדור אשר כזה שבעוונותינו הרבים רבים וטובים נופלים ויוצאים מדרך הישרה , ואסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל, חיילים מתים, תינוקות מתים בעריסותיהם, אמהות צעירות מסתלקות בחטף ומניחות יתומים ועוללים רכים, אנחנו ממש ערב הגאולה! תתחילו לפחד! העל אלה גם לא נבכה וגם לא נעשה חשבון נפש? "הָסִירוּ אֶת אֱלֹהֵי הַנֵּכָר אֲשֶׁר בְּקִרְבְּכֶם וְהַטּוּ אֶת לְבַבְכֶם אֶל ד' אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל!

"תודה לקל הבורא עולם, על כל הניסים, כולנו קוראים תהלים כל יום, גם יש לומר מיד אחרי תפילת שחרית, את תפילת "אחינו" וכן פרקי התהילים כ" פ"ג, קכ"ב, ק"ל, קמ"ב. נקוה שבעזרת השם ית’ שמו, רק יגמר הכל מהר בבשורות טובות, וכולם ישובו לביתם בקרוב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו