הגר"י עדס: "מרן הגר"ע זצ"ל נהרג על קידוש השם"

בעצרת במלאות 11 חודש לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, זעק המקובל רבי יעקב עדס כי הגר"ע נהרג על קידוש ה', בגלל גזירת הגיוס • "השלטון ייתן על זה את הדין, שום דבר בעולם שיעשו לא יעזור להם לתקן את זה".
הגר"י עדס בעצרת, אמש. צילומים יעקב כהן.

לקראת ה-11 חודש להסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א שחל השבוע אלפים עלו היום ער"ח אלול לציונו הקדוש בבית העלמין סנהדריה לעצרת תפילה וזעקה שנערכה ע"י "ישיבת מרן" לקראת זמן אלול ולאור המצב הקשה בדרום הארץ,

לפני התיבה – באמירת סליחות ותחנונים, עברו הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א – ראש ישיבת אור החיים והמקובל רבי יעקס עדס שליט"א, הרבנים אף נשאו דברים ועוררו את הקהל להתחזק לאור המצב הקשה.

הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א ציין בדבריו את זעקותיו של מרן זצ"ל למען הכלל וביקש מהקהל: "לזעוק ולהתפלל כי יעמוד הוא בתפילה עלינו לפני בורא עולם בעת קשה שכזו".

הגאון רבי יעקב עדס שליט"א התייחס בדבריו לגזירת גיוס והתבטא בחריפות נגד השלטון, "מרן זצ"ל נהרג על קידוש ה' כולם ראו כמה כאב לו גזירת הגיוס, הוא לקח את זה לליבו, ומאז נחלה", אמר.

"השלטון ייתן על זה את הדין, שום דבר בעולם שיעשו לא יעזור להם לתקן את זה, את הצער שגרמו למרן זצ"ל", צעק הגר"י עדס.

הגר"י עדס ציין כי ציונו של מרן זהו המקום שראוי להתפלל ולזעוק על גזירת הגיוס והודה לישיבת מרן על קיום העצרת.

בתוך כך במהלך השבוע אלפים צפויים לעלות לציון מרן בבית העלמין סנהדריה במלאות 11 חודש להסתלקותו.

הגאון רבי יעקב עדס בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (1) הגאון רבי ראובן אלבז שליט''א בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (1) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (2) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (3) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (4) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (5) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (6) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (7) בעצרת 11 חודש לפטירת מרן הגר''ע יוסף (8)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו