לאחר שנות סבל ממושכות, הלכה לעולמה הרבנית חנה שטיינמן ע"ה

בתו של הגר"ח קנייבסקי וכלתו של הגראי"ל שטיינמן שליט"א הלכה לעולמה לאחר שנות סבל וייסורים • מסע ההלוויה יצא בשעה 13:30 בצהריים מבית הכנסת 'לדרמן' ברחוב רשב"ם בבני ברק

הרבנית חנה שטיינמן בתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א וכלתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, נפטרה הבוקר בבני ברק לאחר מחלה ממושכת בשנים האחרונות.

המנוחה סבלה בשנים האחרונות מייסורים קשים בעקבות מחלתה הנוראה. הבוקר החל מצבה להידרדר, ואביה מרן הגר"ח שליט"א יצא לכותל המערבי להתפלל בעדה, אולם למגינת כל לב השיבה נשמתה ליוצרה והיא בת 61 בלבד.

הרבנית חנה שטיינמן נולדה בבית של תורה לאביה הגדול יבלחט"א מרן הגר"ח קנייבסקי ולאמה הדגולה הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה, בהיכל תורה זה שעוד נשבה בו בעוז רוחו הכבירה של פוסק הדור זצ"ל מרן הגרי"ש אלישיב גדלה והתחנכה לאהבת תורה ולמסירות לקיום המצוות.

בהגיעה לפרקה, הקימה בית של תורה כשאיפתה הטהורה עם רבי שרגא שטיינמן שליט"א בן מרן ראש הישיבה הגראי"ל שליט"א, עמדה לימין בעלה וטרחה לספק לו כל צרכיו כדי שיוכל ללמוד בהשקט ובשלווה לשקוד על דלתי התורה.

הרבנית זכתה לשמש כשליחתם הנאמנה של שני המחותנים ענקי התורה אשר היו מעבירים דרכה שאלות זה אל זה. נודעה בצדקותה המופלגת וביראת השמים השזורה בהנהגותיה בחן, ורבים ביכרו לשלוח את בנותיהן להתחנך על ידה במוסד בו עבדה.

הרבנית חנה ע"ה זכתה לשמש את חמיה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א בצורה מופלאת והיתה במשך שנים רבות מנקה את בית רבינו שליט"א במסירות למרות הפצרות בני המשפחה לסייע בידה ללא הואיל באמרה כי על זכות זו לא תוותר. מרן שליט"א אף הוא כיבדה בצורה מיוחדת והיה מרבה לדבר בשבחה. כמו"כ הייתה מכינה את האוכל (הדייסה) עבור מרן שליט"א. שזה היה האוכל היחיד שאוכל מרן שליט"א

בשנים האחרונות לופפה ביסורים מרים מעת לקתה במחלה הנוראה, והבוקר כשל כח הסבל ונסתלקה נשמתה לשמי מעלה.

הותירה אחריה שישה בתי תורה מפוארים: חתנה הגאון רבי גדליה הוניגסברג, בניה הגאון רבי אליעזר שטיינמן, הגאון רבי יעקב שטיינמן, הגאון רבי אברהם ישעיהו שטיינמן, חתנה הגאון הרב משה מן, הגאון רבי ישראל חיים גפן ר"מ בישיבת אורחות תורה והגאון רבי אברהם ישעיהו כהן ר"מ בישיבת סורוצקין.

מסע הלוייה יצא בשעה 13:30 מביהכ"נ לדרמן ברחוב רשב"ם בב"ב. ובו ינשאו דברי הספד קצרים.

בהוראת מרן הגר"ח קניבסקי השבעה תתקיים בבית מרן שליט"א ברחוב רשב"ם, כל הבנים והבנות האחים והאחיות ישבו ביחד עם מרן בבית כל ימי השבעה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי השבעה תתקיים בביתו ברח' רשב"ם בב"ב

אחד מבני הבית של מרן הגר"ח שליט"א סיפר לי שבעקבות ההידרדרות הקשה במצב הרפאוי של המנוחה, יצא מרן להתפלל לרפואתה בכותל.

כל זה היה בחשאי…

חתנה הגאון רבי ישראל חיים גפן, הוא מישיבת חדרה "הידועה"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו