לאחר חודשי מעקב: נעצרה חוליית גנבי רכב מקצועניים • צפו

בתום חקירה סמויה שארכה מספר חודשים, עצרה אמש יחידת אתגר, בלהב 433, 12 חברי כנופיה של גנבי רכב שפעלו ברחבי הארץ • חברי הכנופיה נהגו לשכור כלי רכב למספר ימים, שכפלו את המפתח לרכב, רשמו את קוד ההתנעה וכן התקינו מכשיר GPS, על מנת לברר את מיקום הרכב לאחר החזרתו לחברה. לאחר זמן מה הגיעו למקום בו חנה הרכב וגנבו אותו באין מפריע

המאבק בפשיעה החמורה והמאורגנת: בתום חקירה סמויה שארכה מספר חודשים, עצרה אמש יחידת אתגר, בלהב 433, 12 חברי כנופיה של גנבי רכב שפעלו ברחבי הארץ. החשודים התמחו בגניבת כלי רכב מחברות ליסינג והשכרה, תוך קבלת סיוע מהעובדים בחברות השונות.

במהלך החקירה התברר כי חברי הכנופיה נהגו לשכור כלי רכב למספר ימים, שכפלו את המפתח לרכב, רשמו את קוד ההתנעה וכן התקינו מכשיר GPS, על מנת לברר את מיקום הרכב לאחר החזרתו לחברה. לאחר זמן מה הגיעו למקום בו חנה הרכב וגנבו אותו באין מפריע.

עוד עלה בחקירה, כי עם חברי הכנופיה נמנו גם עובדים בחברות ההשכרה והליסינג, אשר סיפקו להם קודים עדכניים ומפתחות לכלי רכב פוטנציאליים לגניבה. לאחר גניבת כלי הרכב הם הועברו לשטחי הרשות הפלסטינית, בתיאום עם סוחרי כלי רכב, לשם פירוק במשחטות רכבים.

העצורים הובאו אמש לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשל"צ, וצפויים מעצרים נוספים.

החשודים, שנעצרו ע"י יחידת אתגר, התמחו בגניבת כלי רכב מחברות ליסינג והשכרה, תוך קבלת סיוע מהעובדים בחברות השונות.

בסרטון המצורף תוכלו לצפות במעצרים של חשודים בגניבות כלי רכב, שבוצעו ע"י שוטרי יחידת אתגר – יחידה באגף חקירות ומודיעין, הכפופה ליחידת להב 433. היחידה שהוקמה על מנת להיאבק בתופעת גניבות הרכב בישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו