חשד לניסיון פיגוע דריסה בכביש חוצה בנימין

גורמי הביטחון וצה"ל חוקרים דיווח על ניסיון לפיגוע דריסה טרמפיאדה הסמוכה לשכונת צופית שביישוב נווה צוף • רון, ששימש כשומר במקום: "הבחנתי ברכב המתקרב במהירות וכיינתי לעברו את הנשק, הנהג סובב את ההגה בחזרה ונמלט"

כביש חוצה בנימין: נערים דיווחו סמוך לשעה 11:50 לגורמי הביטחון, על ניסיון דריסה בטרמפיאדה הסמוכה לשכונת צופית שביישוב נווה צוף. בעקבות הארוע הוצבו חסמים וכוחות שהגיעו למקום החלו בסריקות אחרי הרכב שנמלט. בנוסף גורמי הביטחון וצה"ל תיחקרו את הנערים שדיווחו על האירוע. ומפרטים ראשוניים עולה כי מדובר ברכב מסוג סוואנה פלסטיני שדהר לעבר הנערים שעמדו בתחנת ההסעה. לא היו נפגעים והרכב נמלט לכיוון ביר זית.

קרא עוד:

[postim]

רון, תושב שהם, ששימש כשומר בשער השכונה בעת האירוע סיפר לסוכנות תצפית כי הרכב נסע לעברם במהירות גבוהה בעת ששניים מהם ישבו על שפת המדרכה והוא עמד לצידם ואבטח אותם. לאחר שהבחין ברכב המתקרב במהירות לעברם הפנה לכיוונו את הנשק, הנהג האיץ סובב את ההגה בחזרה לכיוון הכביש ונמלט מהמקום.

כעבור זמן קצר עצרו כוחות צבא ומשטרה בצומת עטרת רכב התואם לתיאור הרכב עליו דיווחו הנערים. נהג הרכב נעצר, והועבר לחקירת השב"כ. בשלב זה לא ברור האם אכן מדובר בניסיון פיגוע, או בתאונת דרכים.

צילום: אהוד אמיתון – סוכנות תצפית

0 Responses

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו