רוסיה ספקה לסוריה נשק כימי נגד האזרחים • גם להשמדה המונית

9 ימים לאחר ההתנגדות הנחרצת להחלטות נגד סוריה, נחשפת רוסיה בקלונה: ספקה נשק כימי לסוריה נגד המפגינים בחומס • הדיווחים על פי עדות קצין שערק: "השתמשנו בגז עצבים, לאסאד חומרים להשמדה המונית"

השבר הסורי – רוסי: רוסיה ספקה חומרי נשק כימיים לסוריה, על מנת שתוכל להכניע באופן ברוטאלי וטואלי את המפגינים ברחובות, כך דיווח לרשת הערבית 'אל ערבייה' קצין סורי שערק מהצבא למשמרות המורדים.

הקצין, עבד אל-סלאם אחמד עבד אל-רזאק, שירת במנהלת הלוחמה הכימית וסיפר הערב כי לפני הכניסה לעיר חומס השתמש הצבא הסורי בגז עצבים, האסור על פי אמנות בינלאומיות רבות,  כדי לרכך את כניסת כוחותיו לעיר.

יומיים לפני הכניסה לעיר איים אסאד על המורדים כי אם לא ייכנעו הוא יטבח בם ללא רחמים, ככל הנראה, כיוון שידע שיש ברשותו את החומרים הבלתי קונבנציונאליים מאת רוסיה.

קרא עוד:

[postim]

הקצין העורק הוסיף עוד, כי משמר הרפובליקה והדיביזיה הרביעית מתכננים להפעיל את הנשק הכימי גם המקומות נוספים, על מנת לשמר את כסאו של אסאד.

לפני תשעה ימים נחשפה רוסיה כמסייעת כרונית לסוריה במישור הפוליטי: רוסיה וסין הטילו ווטו על נסיון האו"ם להתערב בנעשה במדינה מוכת המוות האזרחי. היום, נחשפת ההתערבות המילטנית ברצח של ממש.

לדברי הקצין, בידיו של אסאד חומרים כימיים להשמדה המונית, והוא משתמש בהם על פי הוראותיהם של מהנדסים וכימיאם מאיראן ומרוסיה כלפי אוכלוסיות אזרחיות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו