ח"כ פרוש: "כשהדעות אינן מבוססות עפ"י תורה, גם הימין הוא שמאל"

רגע לפני הבחירות,מזהיר פרוש מפני מפלגות 'שומרות תורה': "בבחירות האחרונות ואלו שלפניהם היה ציבור גדול שהצביע למפלגות ימניות חילוניות, מתוך "אידיאולוגיה" והנה לתדהמתם היו גם נציגים שכביכול רוממות ארץ ישראל בגרונם, ודיברו על שתי מדינות לשני עמים, ונעשו מהלכים שונים ומסוכנים שרק נעצרו ברגע האחרון" הזכיר פרוש • "מפלגות שאינם מבוססות על פי התורה, אין להם מחויבות לשום דבר ערכי. אין בזה ימין, ובלחץ כזה או אחר, או תמורת כדאיות מסוימת, הם נגררים לשמאל"

"בשנים הקודמות ראינו אכזבות קשות בקרב ציבוריים רבים שהצביעו למפלגות שמנותקים מהתורה והכריזו כביכול על נאמנות לארץ ישראל ולבסוף נדהמו לגלות על סיכומים ושיחות כאלו ואחרים שבהם יש מגמות לויתור מהמסוכנות ביותר שידענו. מזה אנו למדים כי מפלגה שדעותיה אינם מבוססות עפ"י התורה מסוגלת להחליף את הדעה והמטרות חדשים לבקרים ולהיגרר לשמאל הקיצוני, כך שאי אפשר בשום אופן לסמוך עליה". את הדברים אמר חה"כ מאיר פרוש, אמש.

"אין כל הגיון", הוסיף פרוש, "שיהודים שומרי תורה ומצוות יסמכו על מפלגות הקרויות ימין". בבחירות האחרונות ואלו שלפניהם היה ציבור גדול שהצביע למפלגות ימניות חילוניות, מתוך "אידיאולוגיה" כי ממשלה זו שתכלול את נציגי המפלגות להם הצביעו, לא יתנו את ידם לכל הסכם שיביא לוויתורים על ארץ ישראל והפקרת ביטחונם של תושביה. והנה לתדהמתם היו גם נציגים שכביכול רוממות ארץ ישראל בגרונם, ודיברו על שתי מדינות לשני עמים, ונעשו מהלכים שונים ומסוכנים שרק נעצרו ברגע האחרון.

קרא עוד:

[postim]

"יתירה מכך, השרה לבני, שהיתה מוסמכת מטעם הממשלה שבראשות בנימין נתניהו לנהל מו"מ עם הפלסטינאים, פעלה בגישה של מתן ומתן, תוך כדי וויתורים מפליגי לכת לפלסטינאיים, ויתורים שמעולם לא הוצעו ע"י ממשלות ישראל בעבר כולל אלו מהשמאל, וגרמו לתדהמה בקרב אותם מצביעים שראו בכך הונאה חמורה, כשמפלגות אלו פעלו בניגוד לכל מה שהבטיחו במצע הבחירות שלהם, ושרק לשם כך קיבלו את קולם ואת אמונם של בוחרים אלו.

"יש לזכור שבתקופה הזו שהשרה לבני ניהלה את המו"מ בשם ממשלת ישראל, הקואליציה הורכבה ממפלגות הליכוד, יש עתיד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, והתנועה.

"המסקנה העולה מכל האמור לעיל, שמפלגות שאינם מבוססות על פי התורה, אין להם מחויבות לשום דבר ערכי. אין בזה ימין, ובלחץ כזה או אחר, או תמורת כדאיות מסוימת, הם נגררים לשמאל. קהלים שהעקרונות אצלם מעל הכל כי הםמחויבים לתוה"ק, מנותקים מכל מחויבות אחרת..

מסקנא נוספת עולה כי הקאוליציה הרעה הזו שפוזרה בשבוע שעבר, ושהמאפיין שלה היה מפלגות ימין שאין להם מחויבות לדעת תורה, היתה הרעה מבין כל הקאוליציות והממשלות ליהדות החרדית במשך כל השנים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו