ארה"ב: העצומה למען רובשקין זינקה למקום השני

הדרישה הציבורית להתערבותו של נשיא ארה"ב בעוול המשפטי שנגרם לאסיר היהודי שלום רובשקין, רושמת הצלחה מסחררת • סיכום ביניים: מקום שני מתוך 153 בקשות שהוגשו לבית הלבן • העסקנים: לצרף עוד חותמים

העסקנים מדווחים על היענות ציבורית רחבה לעצומה המוגשת לנשיא ארה"ב ברק אובמה אודות העוול המשפטי שנגרם לאסיר היהודי המפורסם ר' שלום מרדכי רובשקין הי"ו.

מיקומה של הבקשה מתוך 153 בקשות שונות ומגוונות שהוגשו באתר הבית הלבן, עלה ממקום רביעי למקום השני.

בהתחשב בעובדה כי מדובר בעניין יהודי מובהק והאחוז הכמעט אפסי של הציבור החרדי בתוך כלל אזרחי ארה"ב, ניתן להגדיר זאת כהצלחה מסחררת.

העסקנים מבקשים מהציבור להמשיך ולהביא כמו שיותר מכרים מעל גיל 13 בעלי חשבון דואר אלקטרוני להצטרף כדי להחזיק את הבקשה במיקומה הגבוה ואף להובילה למקום הראשון. הם חוששים מנפילה טבעית במיקום בשל השבתות ומועדי ישראל הקרבים, בהם יהודים החרדים לדבר ה' אינם יחתמו.

העסקנים משבחים את פעילות אתר JDN שהעלה את הנושא לסדר היום הציבורי ומקווים לשמור על ההד הציבורי הגבוה מול מערכת המשפט והתקשורת ברחבי העולם.

להצטרפות:  https://wwws.whitehouse.gov/petitions/%21/petition/call-investigation-allegations-prosecutorial-judicial-misconduct-case-sholom-rubashkin/tj7Fx42T?utm_source=wh.gov&utm_medium=shorturl&utm_campaign=shorturl

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו