נסראללה: נקמתנו תהיה ברצח בכירים בישראל, לא שגרירים זוטרים

בנאום לציון 4 שנים לחיסול עימאד מורנייה, מאיים נסראללה: "לא 'נתלכלך' על שגרירים זוטרים, המטרה שלנו היא הבכירים האמיתיים" • בתוך כך: דיווחים על נסיון ההתנקשות בשר הבטחון שבסינגפור

מטרות החיסולים של חיזבאללה מסומנות, והן מטווחות היטב לבכירים בצמרת הישראלית, כך אמר היום (ה') נסראללה בנאום שנשא לציון ארבע שנים לחיסולו המוצלח של עימאד מורנייה ול-20 שנות 'כהונתו' כנשיא ארגון הטרור חיזבאללה.

"אני קובע נחרצות שאין לנו שום קשר לפיצוצים ולאירועים שהיו בימים האחרונים, לא מתוך פחד אלא מתוך מטרה – הנקמה על מותו של עימאד מורנייה היא לא בהתנקשות באזרחים ישראלים פשוטים או בדיפלומטים זוטרים – זה יהיה משפיל עבורנו. מי שנמצא במעגל המטרות שלנו יודע זאת היטב והם (ישראל) נוקטים באמצעי זהירות קפדניים ביותר". אמר חסאן נסראללה.

קרא עוד:

[postim]

המזכ"ל איים כי "אנחנו עוד נתנקם בהתנקשות בעימאד מורנייה בבוא הזמן ובעיתוי המתאים לנו, וזו תהיה נקמה שהולמת את מעמדו. לא נוותר על כך כל עוד יש עדיין גברים, נשים וילדים שמאמינים בהתנגדות".

בנאום שנשא ממקום מסתורו נשמע נסראללה מעודכן למדי: "אפילו ברק אמר שישראל מתמודדת עם אתגרים שהם בסדר גודל של אלו שהתמודד מולם בן גוריון. האווירה השולטת בישראל כרגע היא של פחד קיומי – בפעם הראשונה מאז הקמתה ב-1948".

לסיום דבריו קרא, כמובן, להמשך המלחמה נגד ישראל: "צריך להילחם בה לעד, היא מהווה סכנה ליציבות כל האזור. מי שנאבק בישראל לא נאבק אך ורק למען האינטרסים שלו אלא גם כדי להגן על האינטרסים של העולם הערבי והאיסלאמי כולו", אמר נסראללה..

בתוך כך, העיתון הכווייתי אל-ואטן טוען כי נכשל נסיון התנקשות בחייו של שר הבטחון, אהוד ברק, בסנגפור. הידיעות לא קבלו אישור רשמי בישראל והוכחשו מכל וכל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו