חברי מועצות גדולי התורה יעמדו בנשיאות ה'דף היומי בהלכה'

בכנס מיוחד נאספו גדולי הדור חברי שלושת מועצות גדולי התורה לאסיפת יסוד בהם נטלו על כתפיהם את עול נשיאות 'הדף היומי בהלכה' של ארגון דרשו • הכינוס המיוחד נערך לכבוד סיום המחזור הראשון בו נלמדו ע"י אלפי בני תורה ששת חלקי המשנ"ב, ולקראת פתיחת המחזור השני בהצטרפותם של רבים נוספים • צילום: משה גולדשטיין


מעמד מיוחד ורב רושם נערך בכינוסם של ראשי אלפי ישראל המוקירים את פעילות הקודש שנעשית ע"י ארגון 'דרשו' להעמקת ידיעת התורה בכל שכבות הציבור. לרגל סיום המחזור הראשון ב'דף היומי בהלכה', ולקראת הרחבת מסלול הלימוד הנפוץ לקניית ידיעת ההלכה למעשה עם פתיחת המחזור השני, נעתרו גדולי הדור לישא בעול נשיאות 'הדף היומי בהלכה' ולהתוות את דרכו בהמשך פעילות הקודש.

בכינוס לכבודה של תורה ולשבחו של ארגון 'דרשו' שהתקיים בשעה האחרונה בבית מרן האדמו"ר מויז'ניץ, השתתפו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, מרן ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי שליט"א, הגר"ד כהן שליט"א, הגר"ש בעדני שליט"א, ומרנן האדמורי"ם מויז'ניץ, צאנז, באיאן, מודז'יץ, ואלכסנדר.

משא הפתיחה נשמע מפי הגר"ב פינקל שליט"א, ולאחריו נשאו דברים האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א והאדמו"ר מצאנז שליט"א. בנוסף נשא הגר"ש בעדני מדברותיו במעמד. את משא הנעילה השמיע מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לרבי מויזניץ
למעשה כל העולם נמשך מהכוח של הצדיק הגדול והקדוש מרן האדמור מויזניץ כל אסיפה או דבר קדוש הכל היה ביעוץ של מרן שליטא

ברור!
כולנו ויזניץ!!!

מה השאלה בכלל???
העם עם ויזניץ!!!

הרבי מויז׳ניץ הוא דוגמא אישית לאהבת ישראל והשפעתו ניכרת על הדור

האדמו״ר מויזניץ הוא מנהיג הדור, אפילו מרן הגראי״ל מבין עליו ויודע שבאים לצדיק אמת

וכל התגובות הקודמות, מטומטמות אחת לאחת

תתגוב תגובה אם חכמה לא רק שהם מטומטמות תגיד מה שאתה חושב! אבל אין האדמור מויזניץ הוא המנהיג הדוד תיראו על איך הוא מחזק את היתום רח״ל בן של סעדמעלי זה כל כך מחמם לירות שהאדמורים יכולים לירד מכל השטיות של כבוד ולהיות מנהיג נאמן

האם הרב שטיינמן דיבר אצל הכנס?

איפהו החדר הענק הזה? האם זה באולם ויזניץ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו