הגר"א אלבז: הפוטנציאל של ש"ס – 40 מנדטים

"צריכים לדבר על זה גם בשבת כי זה לא פוליטיקה. ש"ס זה מפעל ענק של תורה ועלינו לצאת מהאדישות כדי שהוא יגדל", הוסיף הגר"ר אלבז.

לרגל מינוי של הגר"ר אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' לכהן כחבר מועצת חכמי התורה, הוזמן הגר"ר לביהמ"ד חניכי הישיבות בצופיוף לשאת דברי חיזוק והתעוררות בליל שבת.

לכבודו של הגר"ר השתתף בשיחה הגר"צ בוארון חבר ביה"ד הגדול כדי לחזק את הנהגתו בקרב בני התורה. כמו"כ נטלו חלק רבני השכונה. במהלך דבריו עורר הגר"ר אלבז את בני התורה לפעול למען תנועת ש"ס ואמר כי זו היא תנועתו היחידה של מרן זצ"ל.

"אנחנו לא מספיק מאמינים בכוחות שלנו, אנחנו יכולים לגדול גם לארבעים מנדטים. תראו את ההלוויה של מרן, רק בהלוויה היה מיליון איש שזה ארבעים מנדטים. אני יכול לחתום לכם שהציבור שלנו יכול לגדול בצורה מדהימה רק אנחנו לא מאמינים לעצמנו לא מאמינים בכוחותינו ונשארים שאננים. צריכים לדבר על זה גם בשבת כי זה לא פוליטיקה. ש"ס זה מפעל ענק של תורה ועלינו לצאת מהאדישות כדי שהוא יגדל".

אמר הגר"ר וזעק: "מה היה כאן בלי תנועת ש"ס? כל החזרה בתשובה, כל המוסדות, כל התלמודי תורה כל זה בזכות ש"ס ואת זה עלינו לחזק. השכונה כאן, בית הכנסת צופיוף מי האמין שהוא יהיה ככה מלא בבני תורה. כל זה בזכות ש"ס ואם אנחנו רוצים שזה יגדל צריך למסור את נפשינו על כך".

בסיום השיעור ליווה הגר"צ בוארון את הגר"ר אלבז לישיבתו הקדושה "אור החיים".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו