אבל בצאנז: הרה"ח ר' שמואל לנדאו ז"ל

שימש במשך שנים כבעל קורא בבית מדרשו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א. וכן היה מחנך דגול בת"ת "דרכי אבות" בקרית צאנז בנתניה • הלך לעולמו לאחר מחלה קצרה בגיל 53.

ברוך דיין האמת: מקריית צאנז שבנתניה נעקרה היום (ב') אחת מהדמויות הנערצות – הרה"ח רבי שמואל לנדאו ז"ל, שהשיב את נשמתו לאחר מחלה קצרה, בשנת ה-53 לחייו.

הרה"ח ר' שמואל ז"ל זכה ושימש במשך שנים ארוכות כבעל קורא בבית מדשו של מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א, והיה ידוע כמדקדק גדול בטעמי המקרא. כמו"כ מציינים החסידים כי קריאתו בתורה הייתה נעימה וערבה ובעלי קוראים רבים באו לשמוע את קריאתו בתורה, וכן היה מלמד אותם אישית.

כמו"כ היה המנוח מלמד תשב"ר ומחנך דגול בתלמוד תורה "דרכי אבות" בקרית צאנז, והיה מלמד את תלמידיו את טעמי הקריאה.

ר' שמואל ז"ל נולד בשנת תשכ"ב לאביו הרה"ג ר' ישראל לנדאו זצ"ל אב"ד תוחלת. בהגיעו לגיל המצוות שלח אותו אביו ללמוד בישיבתו של כ"ק מרן אדמו"ר בעל ה"שפע חיים" מצאנז זי"ע, בו דבק ולאחמ"כ בבנו וממשיך דרכו – האדמו"ר מצאנז שליט"א.

בהגיעו לפרקו נישא לבתו של הרה"ח רבי יעקב דייטש ז"ל מחשובי חסידי צאנז.

בתקופה האחרונה גילו הרופאים אצל ר' שמואל את המחלה נוראה, והוא אושפז בביה"ח. במהלך התקופה הלך מצבו והתדרדר כאשר הבוקר, לאחר שאיבד את הכרתו, השיב את נשמתו לבוראה.

בליל שבת האחרון, פרשת בשלח – שירה, לאחר סיום עריכת השולחן הטהור, הגיע רבו כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א וביקרו על מיטת חוליו.

הותיר אחריו דור ישרים ומבורך, את רעייתו שתחי', בנים וחתנים, בתוכם כלה אשר לאחרונה באה בברית האירוסין וכן ילד לפני שהגיע לגיל המצוות.

הלוויתו תצא הערב בשעה 21:15 מבית הכנסת המרכזי 'אוהל נחמיה' בקרית צאנז בנתניה לעבר בית העלמין וותיקים – שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו