התגלות מסעירה • הרב דניאל זר: "הגר"ע יוסף אמר לי בחלום 'אמליץ טוב עבור מצביעי ש"ס'

הרב דניאל זר סיפר בשיעורו השבועי כי מרן הגר"ע יוסף נגלה אליו בחלום ואמר: "תאמר לכולם שמי שמצביע עבור תנועתי – ש"ס אמליץ עליו טוב בשמים"

הרב דניאל זר, מחולל המהפכה רוחנית בפרדס כץ וראש מוסדות 'אור דוד' הפתיע אתמול את מאזיני שיעורו הקבוע והמפורסם. הרב זר סיפר כי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל נגלה אליו בחלום ואמר לו כי מי שיצביע ש"ס הרי שימליץ עליו טוב בשמיים. החלום הפך מיד לשיחת היום במגזר החרדי.

בשיחתו השבועית אתמול נראה הרב זר נרגש מאד כשסיפר על דבר החלום. עיניו דמעו וקולו רטט, ניכר היה שהדבר גרם לו לסערה רבה. וכך סיפר: "ביום שלישי בשנת הלילה, חלמתי שאני רואה פתאום אור גדול בסלון. אני נכנס לסלון ורואה שם את מרן. מרן אומר לי בוא בני. הוא בירך אותי. אמר לי עוד משהו אישי שבשלב זה איני רוצה לחשוף אותו, ואח"כ אמר לי תגיד לקהל שלך לכל מי שהולך להצביע, שיצביע לתנועה שלי. ש"ס. כשהם הולכים להצביע שיגידו שהם הולכים לעשות את רצוני ואמליץ עליהם טוב בשמיים".

הרב דניאל זר הוסיף "רציתי לשאול אותו מתי ייפסקו הצרות ויבוא משיח, אך התעוררתי מהשינה. הסתכלתי על השעון והשעה הייתה עשרה לחמש".

הרב זר הוסיף ואמר: "אני מאד מרוגש. החלום היה נראה כמו משהו מוחשי ביותר. מעולם לא חלמתי משהו כזה ברור. מעתה הסיסמא שלנו היא 'הולכים לעשות של מרן'. עם זה נלך בכל הארץ ונביא את ההמונים

יצוין, כי החלום אירע זמן קצר לאחר שהרב דניאל זר חזר מתפילה בציונו של רשב"י במירון, כמידי חודש, אר קורא שם יחד עם תלמידיו כל האידרא רבה והאידרא זוטא. מקורביו סיפרו לו, כי החלום הזכיר לרב זר את מה שקרה בבחירות הקודמות לפני שנתיים, כאשר מרן זיע"א קרא אליו למעונו וחיזק אותו על כך שהוא נלחם נגד כל המלעיזים והמנסים לחבל בתנועה הקדושה.

השמועה על החלום המסעיר נפוצה עד מהרה ברחוב החרדי, כשרבים מבקשים לשמוע זאת מפי הרב זר בעצמו, ומתרגשים מקיומו של החלום שממחיש את רצונו של מרן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמת הולכים לעשות רצון מרן זיעא ומרן ימליץ עלינו טוב [אין שום תנועה עם הבטחה כזאת ]

הולכים לעשות רצון מרן !!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו