פורסמו עיקרי דו"ח המבקר על בתי רה"מ נתניהו

עיקרי דו"ח מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא על התנהלות מעונו הרשמי של ראש הממשלה מתקופת כהונתו השניה של בנימין נתניהו ועד אמצע תקופת כהונתו השלישית- מצביעים על חריגה בהוצאות על הלבשה ומוצרי טיפוח בסכום של 162 אלף שקלים במשך שנתיים, הוצאות חריגות על מזון בשני הבתים של ראש הממשלה, הוצאות ששלמו עובדים במעון ראש הממשלה עבורו ובני משפחתו ללא החזרים על בסיס קבלות, והזמנת עבודות מחשמלאי במכרז לא תקין לכאורה, כולל קריאה לאותו חשמלאי לעבודות בבית ראש הממשלה נתניהו בקיסריה ביום הכיפורים.
כתבנו הפוליטי גואל ועקנין מציין כי הליכוד הודיע בתגובה שראש הממשלה מכבד את המלצות דוח המבקר לגבי כל הנושאים שנבדקו, וחלק גדול מההמלצות בדו"ח יושמו טרם כתיבתו, ובהודעת הליכוד הודגש כי בדברים שכן נבדקו בדו"ח על ידי המבקר – אין שום חשש לפגיעה בטוהר המידות ובוודאי שאין חשש לפלילים. עוד נטען בתגובת הליכוד כי הוצאות מעונו הרשמי של רה"מ קטנו משמעותית בשנתיים האחרונות לאחר פיטוריו של העובד הממורמר מני נפתלי, לשון התגובה.
כתבנו מציין כי מפלגות השמאל ובהן המחנה הציוני מרצ ויש עתיד מתחו ביקורת חריפה על התנהלותו הכלכלית של ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו במעון הרשמי ובביתם בקיסריה, וקראו להגבלת תקציב בית ראש הממשלה בעתיד. מנגד גורמים בליכוד טענו כי מפלגות השמאל מנסות להשתמש בדו"ח המבקר החשוב כדי לתקוף פוליטית את נתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו