מכבי שירותי בריאות מעבה את השירותים הרפואיים בבני ברק

רופאים מומחים נוספים מצטרפים למרפאות מכבי בבני ברק ויעניקו שירות מוסמך למבוטחים • הרחבת השירותים נעשית לאור העובדה כי כמחצית תושבי בני ברק מבוטחים במכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות מרחיבה את שירותיה בבני ברק ושתי רופאות נשים חדשות – ד"ר לריסה קלימוביץ וד"ר קרינה קריידן – מצטרפות לצוות רפואת הנשים של מכבי בעיר המונה כעת 22 רופאי נשים. ד"ר קלימוביץ מצטרפת למרכז הרפואי כהנמן ברחוב כהנמן 64 בבני ברק וד"ר קריידן מצטרפת למרכז הרפואי קריית הרצוג ברחוב צבי הרלינג 5 בקריית הרצוג. כן הצטרף האורתופד ד"ר רם ז"ק לצוות המומחים של מכבי בעיר המונה למעלה מ-150 רופאים בכל תחומי הרפואה.

הרחבת השירותים נעשית במסגרת שיפור השירות המתמיד בעיר, לאור העובדה כי כמחצית תושבי בני ברק מבוטחים במכבי שירותי בריאות. לדברי ראש מחוז המרכז במכבי, הגב' דבורה חסיד: "נאמנותם של מבוטחי מכבי מעודדת אותנו ומחייבת אותנו לפעול במלוא המרץ ובצורה מיטבית לקידום הבריאות בעיר. אנו עושים זאת הן על ידי מתן שירות רפואי טוב ביותר, והן על ידי שיתופי הפעולה לרווחת תושבי העיר. כל הסקרים שנערכו בעיר מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. בסקר שביעות רצון מקיף שנערך בעיר נמצא כי מכבי מובילה בפער משמעותי על הקופות האחרות. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה בעיר עם רמת השירות הגבוהה ביותר. בעיני מבוטחיה יתרונותיה הבולטים הם: פריסה ומקצועיות רפואית. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען המבוטחים ולמען הקהילה. את כל השירותים הרפואיים שלנו אנו מנגישים בצורה המיטבית ביותר לאורח חייהם של המבוטחים החרדים".

בימים אלו נשלמות עבודות הבינוי החיצוניות למרכז הרפואי החדש והמרשים של מכבי שירותי בריאות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, כאשר לאחר מכן תחל עבודת החלוקה הפנימית ובמהלך השנה הקרובה יושלם המבנה וייחנך לרווחתם של מבוטחי מכבי בבני ברק – המהווים כמחצית מאוכלוסיית העיר.

המרכז הרפואי החדש של מכבי ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב ירושלים מתפרס על פני 5,500 מ"ר ויכלול את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מעבדה ומכונים קרוב לבית. פתיחתו תאפשר למבוטחי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מוקד חרום בשעות הערב, מכון שמיעה, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו