ירושלים: גרם המדרגות בבנין בשכונת גאולה קרס

לוחמי האש של ירושלים חילצו אתמול עשרות דיירי בניין שגרם המדרגות שלו קרס, ברחוב יוסף בן מתתיהו שבשכונת גאולה בעיר • הטיפול במבנה הועבר למהנדס העיר

צוותי הכיבוי, בפיקודו של להב אורן אברהמי, הוזעקו אמש לרחוב יוסף בן מתתיהו בירושלים בעקבות דיווח על קריסת חלק מגרם מדרגות בבנין, ככל הנראה בשל הגשמים האחרונים, וחשש לקריסה מיידית של כל גרם המדרגות.

ארבע משפחות המתגוררות בבנין ומונות יחדיו כ-20 אנשים, בניהם ילדים קטנים ותינוקות בני שבוע וחודש, נלכדו בבתיהם. לוחמי האש חילצו את כל המשפחות מהבנין באמצעות סולם וחבלים והטיפול בהם ובמבנה הועבר לגורמי הרווחה ומהנדס העיר.

מפקד כוחות החילוץ, להב אורן אברהמי: "בשעות הערב המוקדמות נקראנו לבניין בן שלוש קומות ברחוב יוסף בן מתיתיהו, לאחר שדווח לנו על גרם מדרגות שקרס בחלקו ויש חשש כבד לקריסת כל גרם המדרגות. בעקבות הקריסה משפחות שלמות שגרות בבניין לא היו יכולות להיחלץ. הצוותים באמצעות חבלים וסולם ובסיוע מומחה לחילוצים מיוחדים, רס"ר יקי מזרחי, בנו חדר מדרגות מאולתר, אך חזק ויציב, שבאמצעותו חילצנו את הדיירים, בהם תינוקות קטנים. אנו שמחים שסייענו לכל המשפחות בבניין להיחלץ ללא פגע."

קריסת גרם מדרגות בירושלים. צילום יאיר אגרנט, כבאות והצלה ירושלים 1

קריסת גרם מדרגות בירושלים. צילום יאיר אגרנט, כבאות והצלה ירושלים 3

קריסת גרם מדרגות בירושלים. צילום יאיר אגרנט, כבאות והצלה ירושלים 4

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו