המתלונן נגד מני נפתלי חשוד במסירת תצהיר כוזב

האיש, שכן של קרוביו של מני נפתלי, טען כי נפתלי היה מביא ארגזי מצרכים רבים לבית גיסו, בעת ששימש כאב הבית בבית נתניהו • החשד: התלונה "בושלה" כדי להרתיע את נפתלי, המנהל בימים אלה שורת תביעות נגד משפחת נתניהו

יומיים בלבד לאחר שהתקבלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה תלונה נגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, בטענה כי גנב מצרכים מהמעון, מתברר כי התלונה היתה ככל הנראה כוזבת.

ביום שני התלונן במשטרה שכן של גיסו של מני נפתלי, המתגורר בעפולה, וטען כי במשך תקופת עבודתו של נפתלי במעון ראש הממשלה, היה מביא לגיסו ארגזים רבים ובהם מוצרי מזון וניקיון שונים, אשר גנב מבית נתניהו.

קרא עוד:

[postim]

הבוקר פורסם כי בעת מסירת עדותו של האיש במשרדי יחידת להב 433, הבינו החוקרים כי קיים פער בין התצהיר שמסר לבין מה שטען בתחילה, והחליטו לחקור אותו באזהרה בחשד למסירת תצהיר כוזב.

חשדם של החוקרים התעורר, כאשר החל המתלונן לפרט את תכולת הארגזים, ומסר רשימה אשר תאמה למצרכים אותם פרסם המבקר כדוגמה לבזבוזים בבית נתניהו. חוקרי יאח"ה ניסו להבין כיצד יודע האיש לפרט רשימה של מצרכים אשר לטענתו היו בכלל סגורים בתוך ארגזים. במשטרה חושדים כי גורמים מסוימים תדרכו אותו לגבי הרשימה, כדי שתתאים באופן מדויק למוצרים אשר ידוע שהיו בבית ראש הממשלה, ובכך להפליל את מני נפתלי בגניבה. המתלונן אמר קודם לכן כי הוא לא כתב את התצהיר אלא רק חתם עליו.

המשטרה העבירה את חומר החקירה לפרקליטות, אשר תבחן אם לזמן אנשים נוספים לחקירה בחשד למעורבות במסירת התצהיר הכוזב. בא כוחו של האיש, עו"ד אפרים דימרי מסר בתגובה: "מרשי עומד מאחורי התצהיר ומסר עדות אמת".

נפתלי הגיש תביעת דיבה נגד ראש הממשלה ומקורביו, בשל ההכפשות נגדו

בתוך כך, סאגת התביעות וההאשמות הדדיות בין מני נפתלי למשפחת נתניהו ובאי כוחה מטפסת לשיאים חדשים. אתמול הגיש נפתלי בבית המשפט השלום בהרצליה, תביעת דיבה בסך חצי מיליון שקלים נגד דובר הליכוד ומשפחת נתניהו ניר חפץ, נגד עורכי דינו של ראש הממשלה, דוד שמרון, שולי אשבול, יעקב בורובסקי ויוסי כהן, נגד תנועת הליכוד ונגד שני עובדים במעון ראש הממשלה, בשל האשמותיהם הפומביות כלפיו כביכול הוא האשם בבזבוזים ובהוצאות החריגות שגליה המבקר במעונות נתניהו.

נפתלי ביקש מלכתחילה לתבוע גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו, ובנוסף את השרים יובל שטייניץ וגלעד ארדן, בשל אותם האשמות. אולם אלה לא נכללו בסופו של דבר בתביעה, בשל החסינות העומדת להם בחוק.

בכתב התביעה, אותו הגיש בא כוחו של נפתלי, עו"ד דוד חי, נאמר כי "ראש הממשלה ורעייתו הגו תכנית זדונית אשר מטרתה כפולה – הכפשת שמו של התובע והסטת האש כלפיו לעניין ההוצאות החריגות במעון ראש הממשלה. לשם מימוש תכנית זו גייסו ראש הממשלה ורעייתו את עובדיהם ומקורביהם – הנתבעים". כתב הגנה טרם הוגש מטעם מי מהנתבעים.

(בתמונה: המתלונן עם עורך דינו)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו