בפרויקט 'האחוזה' מבטיחים ומקיימים

החברות הבונות את פרויקט האחוזה מתחייבות לסיים את הבנייה במועד. מרבית הדירות בפרויקט היוקרתי כבר נמכרו

עשרות משפחות חרדיות, רובן תושבי חוץ, אמורות לאכלס בתוך מספר חודשים את ארבעת הבניינים המפוארים שבפרויקט האחוזה הממוקם ברחוב פתח תקווה בשכונת רוממה המתחדשת בירושלים. הפרויקט שנמצא לקראת סיום, משתרע על שטח של 8 דונם עליו נבנו ארבעה בניינים המכילים בסך הכל 143 יחידות דיור במפרט יוקרתי במיוחד. מעל 90% מהדירות כבר נמכרו והמפרט העשיר של הדירות בא לידי ביטוי בחומרים שעדיין מונחים בלובי הכניסה של אחד הבניינים.

מנתוני משרד המכירות עולה כי שם לא שמעו על הדוח שפרסם לאחרונה משרד האוצר וממנו עולה כי בשנת הכספים הקודמת חלה ירידה במספר תושבי חו"ל שרכשו דירה בישראל. "משפחות רבות מהקהילות החרדיות באירופה ובארצות הברית רכשו דירה בפרויקט היוקרתי", אומרים שם.
החברה המבצעת – 'אשטרום' – שרכשה לה שם כחברה מהירה ואיכותית, עומדת באתגר וקצב הבנייה מרשים למדי. אשטרום מתהדרת ברמת ביצוע גבוהה וברמת גימור שאינה נפוצה בענף הבנייה הישראלי.

התופעה הישראלית לפיה אין קשר בין תאריך מסירת הדירה כפי שנאמר לרוכשים ובין מועד מסירתה בפועל, תפסח על ארבעת הבניינים האלה. החברות היזמיות: 'אקה נדלן' ו'טעמן נדלן' מצהירות כי הדירות יימסרו בזמן שהובטח, דהיינו לקראת חגי תשרי תשע"ו.

עוד מדווחות היזמיות על ביקוש ער לדירות גדולות במיוחד. "משפחות רבות, בעיקר משפרי דיור, מחפשות דירות גדולות בהן ניתן יהיה לארח ברווח", אומרים במשרד המכירות, ומציינים כי נותרו מספר דירות גדולות בשטח של 130 מ"ר אליהן הוצמדה מרפסת גדולה במיוחד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו