שוב שביתה: נמלי חיפה, אשדוד ואילת מושבתים

אחרי השביתה הכללית במשק והשבתת הרכבות, מהבוקר (א') שובתים גם נמלי חיפה, אשדוד ואילת במחאה על אי הסדרת כספי הפנסיה של העובדים • השביתה שהחלה הבוקר היא ללא הגבלת זמן

אחרי השביתה הכללית במשק והשבתת הרכבות – מהבוקר (א') שובתים גם נמלי חיפה, אשדוד ואילת במחאה על אי הסדרת כספי הפנסיה של העובדים. השביתה שהחלה הבוקר היא ללא הגבלת זמן.

קרא עוד:

[postim]

יו"ר ועד עובדי נמל חיפה, מאיר תורג'מן, הגיב הבוקר (א') לאמירות של גורמים במשרד האוצר לפיהם השביתה היא סחיטה, ואמר כי "במשרד האוצר יושבים אנשים חוצפנים שמנסים להכפיש בכוח את עובדי הנמלים. הציבור חייב להבין – עשינו הכול כדי למנוע את השביתה".

במשרד האוצר טענו כי השביתה באה "לסחוט את האוצר למען תוספות שכר".

לדברי יו"ר הועד בחיפה, "עובדי הנמלים לא ביקשו תוספת שכר כלשהי. אנחנו דורשים, בסך הכל, שיכבדו את הסכמי הפנסיה שנחתמו אתנו כבר בשנת 2005. על מנת להיות אחראיים כלפי המשק, הציבור חייב להבין שנהגנו – במקרה הזה – באורח רוח מופגן, לכן הציבור בישראל חייב לדעת את כל העובדות על בוריין, ואנו רואים בחומרה כיצד אנשי משרד האוצר מנסים להתסיס את ציבור האזרחים כנגד עובדי הנמלים".

בוועד עובדי נמל חיפה ציינו הבוקר כי על אף שהעובדים הכריזו על סכסוך עבודה כבר לפני כשבועיים, כשנה לאחר ניסיונות לפתור את המחלוקות, רק אמש מצאו נציגי משרד האוצר את הזמן לשבת עימם ולקיים פגישה משותפת בניסיון לגשר על הפערים בעמדות הצדדים. לאחר שהפגישה לא הביאה לתוצאות, הוחלט כאמור להכריז על השביתה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו