ארדן: כחלון יקבל את האוצר, אבל זה יבוא על חשבון בכירותם של התיקים האחרים שיקבל

שר הפנים, שיקבל כנראה אחד משני התיקים הבכירים של הליכוד, אומר כי נתניהו יכבד את התחייבותו הפומבית למשה כחלון, וימנה אותו לשר האוצר • "חשוב לחזק ולהחזיר את האמון של הציבור בפוליטיקאים, אז צריך לדבוק כמה שיותר בהצהרות שאתה נותן בערב הבחירות"

שר הפנים גלעד ארדן, מבכירי הליכוד, אמר היום כי נתניהו יעמוד בהתחייבותו הפומבית ליו"ר כולנו משה כחלון, ויסכים למנותו לשר האוצר, אולם הענקת תיק בכיר כל כך לידיה של שותפה קואליציונית בינונית, תחייב כי התיקים הנוספים שתקבל כולנו יהיו זוטרים.

כחלון הוא האיש שעל פי הסקרים היה אמור להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, אך בתוצאות האמת במוצאי הבחירות התגלה כי הבוחרים חסכו ממנו את ההכרעה. עדיין, כושר המיקוח של כחלון גבוה משמעותית מזה של שאר השותפים והוא ככל הנראה יזכה לכהן כשר האוצר הבא של מדינת ישראל.

קרא עוד:

[postim]

השר ארדן, שהגיע למקום הראשון בפריימריז בליכוד ומקורב מאוד לראש הממשלה, אמר כי "ראש הממשלה כבר הודיע שאם כחלון ירצה, הוא יהיה שר האוצר".

"יש דרכים רבות להשפיע על הכלכלה והחברה במדינת ישראל, וזה תלוי כמובן באיזה עוד תיקים כחלון ירצה. כמובן שכשלוקחים תיק כמו האוצר זה בא על חשבון בכירות בתיקים אחרים", אמר ארדן, שמדובר בו כמיועד לשר החוץ או המשפטים.

"מבחינה מוסרית וציבורית ראש הממשלה התחייב לכך", המשיך ארדן, "ומכיוון שלי באופן אישי מאוד חשוב לחזק ולהחזיר את האמון של הציבור בפוליטיקאים, אז צריך לדבוק כמה שיותר בהצהרות שאתה נותן בערב הבחירות".

(צילום: אלכס קולומויסקי – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו