מיום טוב לאבל: הילד אשר יונה שכטר ז"ל והנערה דבורה פרידמן ע"ה

הילד אשר יונה ז"ל, מצעירי הצאן של קהילת דז'יקוב ברחובות, סבל במשך שנים מסכרת נעורים קשה, עד שבחג שביעי של פסח השיב ליוצרה את נשמתו שלא טעמה טעם חטא, והוא בן 11 שנים בלבד • הנערה דבורה ע"ה התמוטטה באופן פתאומי בביתה בירושלים ולמרבה התדהמה נפטרה

שתי טרגדיות קשות התרחשו במהלך שני ימי החג והשבת בקהילות החרדיות בארץ.

הקהילה החרדית ברחובות וקהילות חסידי דז'יקוב הוכו ביגון עם פטירתו בחג שביעי של פסח של הילד אשר יונה שכטר ז"ל, אשר סבל במשך שנים ארוכות ממחלת הסכרת ל"ע. בן 11 שנים היה בפטירתו.

אשר יונה ז"ל נולד בכ"א בתמוז תשס"ג לאביו הרה"ח רבי אפרים שכטר, נאמן ביתו ומשמשו בקודש של האדמו"ר מדז'יקוב שליט"א. מגיל צעיר מאוד סבל קשות ממחלת סכרת נעורים ונשא אותה בגבורה, תוך כדי שהוא מהווה דוגמה של ילד מלא שמחת חיים תמידית לכל חבריו בת"ת קרעטשניף ברחובות.

עקב גילו הצעיר, דרשו במשטרה לקחת את הגופה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר, כדי לנתחה ולוודא את נסיבות המוות, אולם  העסקנים הצליחו להגיע להבנות כי תיערך בדיקה חיצונית בלבד ללא ניתוח. בשעה זו הגופה עדיין באבו-כביר, ונעשים מאמצים עילאיים לשחררה כדי להביא את הילד הצעיר לקבר ישראל מהר ככל האפשר.

הלווייתו תצא בשעה 12 משיכון ויז'ניץ ברחובות לבית העלמין ברחובות.

 

בשבת בבוקר הזדעזעו חסידי גור בירושלים לשמע הידיעה על פטירתה הפתאומית של הנערה דבורה פרידמן ע"ה, בת הרה"ח מיכאל פרידמן, מחשובי הקהילה בירושלים. הנערה הצעירה, בת 17 בלבד, התמוטטה באופן פתאומי בביתה והשיבה את נשמתה ליוצרה.

בני המשפחה ההמומים הזעיקו את צוותי ההצלה, אשר במשך שעה ארוכה ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה. הרקע להתמוטטות הפתאומית אינו ברור, ובני המשפחה אומרים שהיא היתה נערה בריאה ללא רקע רפואי כלשהו.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים, ויהיו למליצי יושר ולכפרה על עם ישראל.

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו