ויז'ניץ התכנסה לזכרו של מרן פוסק הדור זצוק"ל • גלריה

בראשות מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, התכנסו אמש (ג') אלפי חסידי ויז'ניץ לעצרת מספד והתעוררות לזכרו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל • נשאו דברים הרבנים הגאונים גדולי תלמידיו וחברי בית דינו ומחשובי רבני ויז’ניץ • צילום: משה גולדשטיין

עצרת מספד והתעוררות התקיימה אתמול (ג') בערב בהיכל ביהמ”ד הגדול בקרית ויזניץ בעיר בני ברק, לזכרו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל.

דברי פתיחה נשא הרבני הנגיד הרה”ח חיים משה פלדמן מלונדון, תלמידו ומקורבו של מרן זצ”ל.

במהלך העצרת בה השתתפו אלפי חסידי ויז'ניץ בראשותו של מרן האדמו"ר, נשאו דברים הרבנים הגאונים מגדולי תלמידיו וחברי בית דינו של מרן הגר"ש זצ"ל, ומחשובי רבני ויז’ניץ; חתנו, הגאון רבי אברהם יעקב איצקוביץ שליט”א, רב דקהל “שבט הלוי” בירושלים, הגאון רבי משה שאול קליין שליט”א, ראב”ד קרית ויזניץ ורב שכונת “אור החיים”, והגאון רבי יעקב מאיר שטרן שליט”א, דומ”ץ קרית ויזניץ ורב ד”קהילות יעקב” ב”ב.

[postim]

הרבנים עוררו את קהל האלפים להתחזק בענייני השעה. כמו"כ ביטו הרבנים הגאונים שליט"א את האבל הכבד שירדה על קהל עדת חסידי ויזניץ בתוך כל כלל ישראל עם הסתלקותו של עטרת תפארת ישראל, בהיותו קשור בקשרי ידידות עמוקים במשך למעלה מיובל שנים, עם אדמו”רי בית ויזניץ זי”ע ועם יבלחט”א מרן אדמו”ר שליט”א.

 צילום: משה גולדשטיין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו