נפאל: מטייל ישראלי אחד עדיין נעדר

אחת המטיילות שראתה את אור אסרף לפני הרעש סיפרה למשפחה, כי פגשה לאחר מכן מטייל אחר שראה את הצעיר הנעדר כשעה לאחר רעידת האדמה • צוות חילוץ של חברת הביטוח 'הראל' הצליח לחלץ היום את עשרת המטיילים שהיו לכודים בשמורת לנגטנג והסתבכו עם תושבים מקומיים

הרוב המוחלט של הישראלים ששהו בנפאל בעת שהתרחשה רעידת האדמה העוצמתית בשבת, הצליחו ליצור קשר עם בני משפחותיהם ואותרו. כרגע נותר ישראלי אחד בלבד שעדיין לא יצר קשר – אור אסרף בן 24.

בני משפחתו בארץ מודאגים מאוד אך שומרים על אופטימיות ומשוכנעים שהוא בחיים וייצור קשר מיד כשהדבר יתאפשר. "ככל שעוברות השעות אנחנו מקבלים יותר דיווחים של אנשים שהיו שם וראו אותו ומדווחים איפה הוא", סיפר אביו של הנעדר, פטריק אסרף. "אנחנו בקשר רצוף עם כל הגורמים המטפלים וכל הסימנים מראים שהכול בסדר".

קרא עוד:
[postim]

"אנחנו אופטימיים מכיוון שהאזור שבו היה לא נפגע כמעט, וכי קיבלנו כמה אינדיקציות שהוא בסדר", הסביר האב. היום סיפרה למשפחה אחת המטיילות שראתה את אור לפני הרעש, כי פגשה לאחר מכן מטייל אחר שראה את הצעיר הנעדר כשעה לאחר רעידת האדמה.

היום הצליח צוות חילוץ של חברת הביטוח 'הראל' לחלץ את עשרת המטיילים שהיו לכודים בשמורת לנגטנג והסתבכו עם תושבים מקומיים שאיבדו את בתיהם ורכושם. אחד המטיילים שחולצו סיפר על החוויה המפחידה: "אין ספק שכאשר נפאלי שאיבד הכל פועל לפי הרגש וזורק אבנים או בועט בך זה מפחיד, אבל חשוב להבין מאיפה זה מגיע. החלטנו להרים ידיים, להראות שאנחנו נכנעים, שהם שולטים בסיטואציה, כדי למנוע הסלמה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו