אסון ימי כבד בסין: מאות מטיילים טבעו למוות בהתהפכות ספינתם

המטיילים שנספו באסון הם כולם תיירים מקומיים – סינים מבוגרים שיצאו לטיול מאורגן בארצם על ידי סוכנות נסיעות משנחאי • לפי עדויות הניצולים, הספינה התהפכה בגלל סופת ציקלון עזה, וטבעה בתוך 2 דקות בנהר • 13 בני אדם בלבד ניצלו מהטביעה, אולם עד כה נמצאו רק 5 גופות

ספינת נוסעים ובה 458 בני אדם התהפכה וטבעה הלילה בנהר יאנגצה במחוז חוביי שבמרכז סין. עד כה חולצו רק 13 בני אדם, ביניהם קפטן המעבורת שנלקח לחקירה, וקיים חשש לחיי מאות נוסעים נוספים. על סיפונה שהו באותה העת 406 מטיילים, 47 אנשי צוות ו-5 סוכני נסיעות.

בין הבודדים שהצליחו להיחלץ היו הקברניט ומהנדס המעבורת, שסיפרו כי היא התהפכה בגלל סופת ציקלון עזה, וטבעה בתוך 2 דקות בנהר שעומקו 15 מטרים, בטרם הספיקו אנשי הצוות להזעיק את כוחות החירום או לבצע פעולה כלשהי להצלת הנוסעים.

קרא עוד:
[postim]

המטיילים שנספו באסון הם כולם תיירים מקומיים – סינים מבוגרים שיצאו לטיול מאורגן בארצם על ידי סוכנות נסיעות משנחאי. נשיא סין שי ג'ינפינג הורה לרשויות "לעשות הכל" על מנת לאתר ניצולים נוספים, וראש ממשלת סין לי קה-צ'יאנג הגיע לזירת האירוע כדי לפקח על מאמצי האיתור והחילוץ.

הצוותים במקום דיווחו כי שמעו על זעקות לעזרה שנשמעו מהספינה הטובעת, ועל פי ההערכות ייתכן וישנם עוד ניצולים חיים שנלכדו בבטן הספינה. 5 גופות בלבד נמצאו עד כה, אולם על פי ההערכות רובם המוחלט של הנוסעים טבעו למוות, במה שמסתמן כאחד האסונות הימיים הקשים ביותר באסיה בשנים האחרונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו